Umutla o olaydan sonra hiç konuşmadık. Arada bana bakıp göz kirpiyor ve sırtıyordu asıl bomba gül ile çıkıyorlar tabi gülün de umutunda ne halt olduğu belli.Size bir sır vereyimmi?
''ikisini yan yana görünce gerçekten içim acıyor. ''Bunun sebebi kesin nefrettendir yani ne olacak başka.Ask olmasında ne olursa olsun..en son asik olduğumda 15 yaşındaydim oda beni seviyordu yani onu bi kızla Sarmaş dolaş görene kadar sevdiğini sanıyordum ..Adı can'dı cok tatlıydı ama artık benim için bir anlam ifade etmiyor.
Fizik dersine girmek üzereydim laboratuvara girecekken biri kolumdan çekti bu güldü yavaş be diye bağırdım ara vermeden ne istiyorsun dedim gül;
-seni sürtük seni sevgilimi ayartmaya utanmiyormusun ayrıldık senin yüzünden mutlumusun ha mutlumusun diye bağırmaya başladı etrafimizda büyük bi kalabalık oluştuğunu fark ettim güle sadece ;
+Sanırım hayal gücün çok geniş.Sevgilinle benim aramda hiçbirşey geçmedi sana ne söyledi bilmiyorum ama hepsi yalan.Benimle de sakın bir daha bu şekilde konuşma diyip uzaklaştım bu yanına kalmayacak diye bağırdıgini duydum..korkmustm biraz.
Okul çıkışı umutu bulmam lazımdı her ne söylediyse ogrenmek istiyorum. Zil çalar çalmaz umutun yanına gittim ona konuşmamz gerektiğini söyledim umut;
-tabi güzellik sizi dinliyorum dedi.
+benim adım nehir! bu olanlar ne böyle güle ne anlattın sen bizim aramızda hiç birsey geçmedi ki ! diye sertce çıkıştm.
-Gülden ayrılmak istiyordum ve bu benim suçum olmamaliydi bu yüzden senin beni sevdigini kafamn çok karıştığıni söyledim kısa bi tartışmdan sonra ayrıldık rahatm yani diyip pis pis Sırıttı.
+Nee !!! böyle birşeyi nasıl söylersin!!! ben seni sevmiyorum hatta nefret ediyorum diye bağırdım.
-Bittimi ? dedi.
+Bitmedi ! diye haykırdm
-Bak benim çok önemli bi isim var gitmem gerek istersen seni eve bırakabilirm diyip göz kırptı.
+Arkasından cehennemin dibine git diye bağırdım.Tepki vermedi sadece tebessüm etti yan bir bakış atti ve çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKOLOJİ
RomanceNEHİR...Her zorluğa göğüs germiş aşk ve nefret ikilemi içindeki güçlü ve güzel bir kız...