Capitolul 1.

221 13 2
                                    

Azi e prima mea zi la castel. Normal, la împlinirea vârstei de optsprezece ani trebuia să servești la castel dar, din anumite motive neștiute de mine a trebuit să aștept încă doi ani, așa că, acum că am împlinit douăzeci de ani mi-a venit rândul la slujit. De mică, mama mi-a explicat toate regulile ce trebuie respectate de cei ca noi, iar eu, ca un mic roboțel le-am memorat foarte repede. Din auzite nu cred că o să-mi placă prea tare, cei de rang înalt au un obicei urât de a-i batjocori pe cei de rang mai mic, ceea ce mie nu-mi place absolut deloc. Familia pe care eu o slujesc se numește Calavera și din câte am învățat, ei dețin puterea cea mai mare în comparație cu celelalte familii. Tot ce trebuie să știu e că regina noastră e foarte rea și nu-i plac greșelile, iar mezinul se pare că i-a cam moștenit caracterul, în schimb, regele este foarte îngăduitor, fiul lor cel mare moștenindui caracterul. Nu i-am cunoscut personal, nici pe regi nici pe prinți.

- Katssia, vii? vocea mamei îmi spulberă gândurile. Prima zi, ar trebui să fiu punctuală, ajung în bucătărie iar mama mi-a dat deja ordinele ce trebuiau respectate.

Atât eu cât și ceilalți slujitori, ne-am apucat de așezat masa, ca niște furnicuțe am terminat treaba repede și ne-am dus la bucătărie. Cina era servită iar regii nu mai aveau nevoie momentan de noi, așa că, m-am apucat și eu să mănânc împreună cu ceilalți. După ce au terminat ei ne-am dus și am strâns masa, norocul meu e că nu m-am întâlnit cu niciunul dintre ei, chiar nu aș vrea să am contact cu ei din prima zi. Toată ziua am umblat ca o furnică, spală haine, întinde-le, taie legume, frământă, spală vasele, pune-le la loc. M-am dus apoi în grădină să culeg mai multe legume, sunt frântă, nu-mi place deloc ce trebuie să fac, era mai bine când nu trebuia să-i slujesc. După ce m-am reîntors, mama mi-a oferit o rochiță nouă și drăguță ce m-a bucurat enorm de mult, dar apoi mi-a spus că trebuie să asist la o cină. Se pare că o altă familie v-a veni în vizită iar eu și încă două fete v-a trebui să-i servim. Pregătirile erau în toi, totul trebuia să fie perfect, iar noi trebuia să fim atenți la orice detaliu altfel, regina v-a avea plăcerea să ne pedepsească. Nu știu de ce m-a ales pe mine din prima zi, ori a uitat asta, ori nu dă doi banii pe neîndemânarea mea... după ce am pregătit tot ne-am luat locurile și am așteptat următoarele ordine.

- Robin! Țipă regina speriindu-mă. Adu-i pe prinţi jos. A ordonat răutăcios spre el. Chiar urăsc oameni de genul ei, dacă e regină nu trebuie să-i trateze pe restul ca pe nişte cârpe, până la urmă fără noi ei ar fi morți.

Unul dintre cei doi a coborât jos, nu trebuia să fie doi? Robin îi șopti ceva la ureche reginei și o înfurie destul de repede, ceva nu e bine. Cred că cel șaten cu ochii căprui trebuie să fie Jaha mezinul, arăta foarte bine, din câte mi-a zis Medeea e mai mic cu un an decât mine. Gardienii au venit însoţiţi de familia ce trebuia să vină. Regele şi regina erau primi, urmaţi de doi prinţi, unul dintre ei avea părul şaten şi creţ, iar ochii săi erau verzi, celălalt avea ochii căprui şi părul şaten, bineînţeles că toţi erau îmbrăcaţi elegant. Am făcut o plecăciune ţinându-mi privirea în pământ, deja mă simțeam inconfortabil, toţi s-au aşezat la masă. M-am uitat rapid la ei văzându-i pentru prima dată.

- E familia Malik. Șopti Medeea. Ăla creț se numește Zen și e fiul regelui, iar celălalt se numește Venom e fiul reginei. Ok, se vede clar diferența, Jaha avea ochii verzi și părul creț, iar Venom avea trăsături asiatice, exact ca mama sa.

- Bine ați venit! Îi primi regele zâmbind.

- Bine v-am găsit, bucuroși de invitație. Le zâmbi la rândul său. S-au așezat la masă cu toți, m-am uitat și eu la ei dând de privirea prințului Venom, mi-am ridicat o sprânceană în sus, și-a pierdut cumva privirea?

- Din păcate Asino nu a putut asista la această cină. Se scuză regina zâmbind inconfortabil.

- Cred și eu, răspunse regele Malik, are multe pe cap, doar e viitorul rege.

Iubire în lanțuri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum