21 Eylül 2018...Yurdun balkonuna çıkmış, öylece dışarıya bakıyordum. Eylül'ün sonlarındaydık ama İzmir'de hava hala sıcaktı.
Telefonumun titremesiyle gelen bildirime baktım.Kimden:0543..............
"Nasılsın?"Görüldü yapıp bıraktım. Hiç vazgeçmeyecekti. Beni öylesine üzmüştü ki. Onu artık unutmak istiyordum. Telefonumun tekrar titremesiyle yine gelen bildirime baktım.
Kimden:0543..............
"Cevap vermeyecek misin?"Hayır vermeyeceğim. Beni rahat bıraksana artık! Onu unutmaya çalışıyordum. Ama buna bir türlü izin vermiyordu. Aklıma gelen şeylerle yine uzaklara daldım.
16 Kasım 2017
Sınıfta tek başıma oturuyordum. Bir an önce mezun olmak istiyordum artık. Bu okul beni çok yormuştu.
Onun burda olmamasına katlanamıyordum. Mezun olup gitmişti. Bursa'daydı. Ama haftaya gelcekti. Görüşecektik. Bunu düşününce içim ısındı. Telefonumu elime alıp uzun zamandır girmediğim instagramına girdim. Onun hesabı telefonumda açıktı. Bir anda aklıma nereden esti bilmiyorum girmek istedim. Elim DM kutusuna gitti. Gördüğüm şeylerle ellerim titremeye başladı. Nasıl? Nasıl olurdu bu? Beni aldatmış mıydı.. Yaşlar ne zaman gözlerimden akmaya başladı bilmiyorum. Sınıfa biri gelir diye hemen çıktım ordan. Kendimi tuvalette nasıl attım bilmiyorum..
Mesaj kutusuna tekrar girdim. İnanmak istemiyordum. 1 senelik sevgilim bana bunu yapmış olamazdı.21 Eylül 2018
Aklıma gelen şeylerle tekrar gözüm doldu. WhatsApp'a girdim.
Kime:053.............
"Ne var?"Kimden:0543...........
"Görüşelim Büşra. Lütfen. Son kez de olsa görmek istiyorum seni. Ne olur."Kime:0543...........
"Ben seni görmek istemiyorum. Rahat bırak artık beni. Sen bana ihanet ettin ya! Sen beni aldattın! Ne istiyorsun benden hala? Farklı bir şehre geldim. Yine buradasın. Başka şehir kalmadı mı Ali? Başka şehir bulamadın mı üniversite okuyacak? Çok doluyum. Uzak dur."Kimden:0543...........
"Özür dilerim. Biliyorum çok kızgınsın ama yapamıyorum. Ben senden başka kimseyi sevmedim yemin ederim. Açıkladım sana. Ben seni aldatmadım."Kime:0543...........
" Sen beni aldattın. Sen benim hayatımda görüp görebileceğim en şerefsiz insansın. Duydun mu beni? Benden uzak dur. Nefret ediyorum senden. Biz ayrıldık 1 sene oldu. Kabullen. "Kimden:0543........
" Kabullenemiyorum. İyi değilim. Ben sensiz olamam. Sen benim sarı kuşumsun."Aklıma gelen şeylerle yine daldım. Onu unutamıyordum. 1 sene aynı okulda hep yan yanaydık. 1 senedir hiç görmemiştim onu. WhatsApp'tan gelen bildirimle kalbim acıdı. Bir Screan Shots atmıştı. Açtım. İkimizin çok önceden yapılmış bir konuşmasıydı.
2016
Ali:"Yarın kursa geleceksin değil mi sarıkuşum?Çok özledim, gel."
Oysa ne kadar güzel günlerdi. Onunla o kadar çok şey yapmıştık ki. O lisenin koridorları ezberlemiştir bizi. Bana çikolata aldığı günler.. Kantinde hocalar bizi görmesin diye kaçmalarımız.. Şimdi o kadar yabancı olması. Ses tonunu unutacaktım neredeyse. İzmir'de sınıf öğretmenliği kazanmıştım. O da benim aynı tercih listesini yapıp buraya gelmişti. Hukuk okuyordu. Yani benim için geldiğini iddia ediyordu.