3

34 3 1
                                    

En az yarım saat kadar yürüyoruz ve ben etraf takilerle kötü kötü bakışıyorum .

Lan ben bu durum lara düşücek adam mıydım lan

Hayır çünkü sen kısın çok acı deyilmi

İç ses geldim sana sığındım sende kodun tekmeyi çarşıya gönderdin.
Nediyom benya ice kafayı yedim .
Kafayı bir şeye vurup yere düşünce . Anca söylene söylene ayaga kalka bilmiştim.

" Önüne bak sana "

" Bana çarptına göre sende önüne bakmıyordun "

" Yani önüne bakmadını kabul ediyorsun bücür ."

"Sabahtan beri bune ya herkez bücür diyip duruyo benim boyum 1.76 bikere ve evet kabul ediyorum önüme bakmıyordum ve bakıp bakmamam dan sanane ve çekil karşımdan . "

"Daha kiminle nasıl konuşacaını örenmemiş sinki . "

" Hadi istanbulda büyüdüm ben seni bi ara bizim metrobüsler bindiriyim kiminle nasıl konuş canı örenirsin canım hem kimsinsen . "

" Saf ateş imparatorluğunun 3 . Olu zack "

Ve bunu söylemesiyle arkasına bakmadan uzaklaştı önüme dön düğümde ise jeremi ve luk ağızları açık bana bakı yorlar o zaman anladım . Nasıl bir belaya bulaştımı. Müdürde kapıda bana bakarak sırıtıyo . Vayyy anasını kadın deyil manken lan sen mankenlik binası yerini karıştırmış olmayasın . Neyse kadını dinlemem gerekiyo .

"Öncelikle farketinmi bilmi yorum ama bu binanın arkasın da da iki tane bina var . Biri kızlar yatakanesi diyeri erkekler bu binanın en alt katı yemek hane onun bir üs katında ise yani burası danışma ve d seviyeli öğrenciler yer alıyo bir üst kat ise c seviyeli öğrenciler ve böyle devam ediyo . Senin sınıfını yarın belirlicez bugün yat dinlen yarın jeremi ve luk seni odan dan alıp benim yanıma getiricekler sınıfını filen belirleriz işimiz bitirdikten sonra sınıfına geçersin . "

Gene şanslısın ha uyku seni bekler

"Bu oda anahtarın oda arkadaşın lisa adlı bir kız . "

Yok ben erkek zannetmiştim yemin ediyom dalga geçiyo





Yasak GüçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin