Ağrılardan ölüyorum galiba bu ne lan böyle bukadar ağrı nerden geliyo böyle . Kolum kolum nerde aha burda bu sargı nerden çıktı ulan yavaşça sargıyı açıyordum bu kan nerden çıktı ulan kanı görünce daha hızlı açmaya başladım başlamaz olaydım kolumdaki yara dan dolayı bez yara ya yapışmıştı . Dier kolumda bi ağırlık vardı siyah bir ejderha duruyodu .
Oha daha yeni mi hisetin dünden beri o orda verenka ve uyan dırmamaya dikkat et
Sizin sayenizde zaten uyandım .
Oha yanım da benim ejderham var .
Okadar heveslenme birazdan gidicem .
Neden? Hemde nereye?
Sarmalara gidiyorum bizimde büyümemiz lazım dimi .
" Kimse yokmu ."
" Gir "
" Efendim Ben saraydan geliyorum ejderhanı sarmalara götürmeye geldim . "
" Tamam . Buryrun alın "
" Haa ben nerdeyim böyle . "
"Efendim Burası kral dairesi burasıda sizin yeni odanız . "
" Tamam. "
Adam ejderhayı alıp dışarı çıkmakmıştı . Sinir şeyler sizi .
Ben hayla burdayım .
Nneee nasıl
Beni küçümseme süvarim . Hadi bak bu gün izinlisin gene .
==!==!==!==!==ertesi gün ==!==!==!==
Hey kolum aratık arımıyo
Tabi ağrımaz ben gideli iki gündür uyuyorsun .
Oha
O açık azınlamı iniceksin derse hadi giyin de derse git
:::::::::::biraz sonra:::::::::::
Ya ben bu kadar geçmi hazırlanı yordum .
Bu kadar hızlı koşmamalısın ah sana nane dedim ben .
"Özür di-------"
" Önüne ba----"
Hatırladığım iki yüz ikiside birbirine benziyo bi okadar da birbirinden uzak iki yüz bunlar beni yılar önce bırakan en iyi doslarımın yüzleri sadice biraz daha büyümüşler .
:::::::::::::: Yazar azından :::::::::::"Neyse boşverin ikizler yada J&J mi demeliydim . Kendi eşalarınızı kendiniz toplayın . "
"Vesri------"
" Bana sakın Annemin verdiği isimle seslenmeyin ve bendende uzak durun "
Kız o kadar sinirlenmiştiki . Yanlış tarafa gidiyordu . Ve ilerden sinsi iki göz onları izliyordu bu gün gördükleri baya işine yarıyacaktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Güç
FantasyÖncelikle kitabım daki isimler yaşananlar hepsi uydurmadır. Ve kitabımı başka kitaplarla karşı laştırmayınız am iyi yada kötü yorumlarınızı beklemekteyim . " Koşun ---daha hızlı koşun --KOŞUN YARDIM EDİCEK KİMSE YOKMU -----BİR KİŞİ YARDIMET SİNİN Aİ...