Bugün ikinci gün ve güzel geçmesini umuyorum. Servisteyim ve kulağımda Maroon5 - Animals şarkısı var. Okula az kala biri kulaklığımı çıkardı ve "Günaydin" dedi. Bilin bakalım kim . Doğru tahmin Tuğçe."Günaydin"dedim . Çok heycanli bir şekilde yanıma oturdu ,kulaklığımı ve telefonumu kendi eline aldı ." Bugün çok büyük gün ,bugün okul takımı seçmeleri var basketbol ve voleybol seçmelerini herkes izleyebilecek ben tenis takımı seçmelerine girecem ama o haftaya sen hangi takımda olucan ve sence basketbol seçmelerinde kimler kazanacak" .Evet Tuğçe yine formunda . "Ben hangi takıma girecegimi bilmiyorum galiba voleybol olacak ve okulda kimseyi tanımadığım için bir tahminde bulunamiyorum . "dedim. Hmsss iyiymiş, bakalım takım kaptanının elinden kaptanlığı alabilecek misin ?" .dedi. "Çok bi ideam yok ya" dedim . Ve telefonumu elinden aldım .Okula ulaşmiştik bile .
Kimse ders modunda değildi . Zaten bende o modda değildim . Tuğceyle birlikte spor salonuna geçtik.Herkes gelmişti bile . Bizde yerimize geçtik . Tüm takıma girmek isteyenler sahada antreman yapıyorlardı. Yarım saat sonra secmeler başladı . Herkes idealıydı . Hepsi mütiş .Bir buçuk saate yakın basketbol seçmeleri bitti .Uzun sürdüğü için voleybol seçmeleri yarına iptal edildi. Tuğçe benden önce sınıfa çıkmıştı. Tam sahadan çıkacakken biri gözlerimi kapatıp beni çekiştirdi ve bir odaya girdigimizi hissettim . Kim olmadığını bilmediğim kişi ellerini gözlerimden çekti fakat bulunduğum yer karanlıktı . Biranda bir kapının kitlenme sesi geldi. Evet bu sesten korktuğum yetmiyormuş gibi bide panikatağım baş gösterdi. Kapı olduğunu düşündüğüm şeye vurup yardım istemeye başladım. Ses gelmedi . Ve ben dahada kötü hissediyordum. En son duyduğum ses savaş'ın "Sen ne yaptığını sanıyorsun " . dedigiydi . Gerisi karanlık ve hissizlik...Ben nerdeydim ve niye yatıyorum . Gözlerimi açtım ve bağarışma sesleri duydum . Bu tanımadığım erkek sesi "Ben sadece küçük bir tanışma yapmak istedim . Bilemezdimki onun panikatak olduğunu ." diyordu. Galiba bahsettiği panikatak geçirmiş kişi benim . Ve büyük bir ihtimalle şuan revirdeyim . Tam dışarıdakilere seslenecekken Berkay 'ın sesini duydum " Bidaha o kıza bulaşmıyacaksın yoksa abim seni mahveder". Ne oluyor ya . Artık dayanamayıp dışarıdakilere seslendim . Direk odaya Berkay girdi . Biraz durgundu . Arkasından revirin doktoru . Doktor rutin sorular sordu. Doktor çıktıktan sonra kapıdan Tuğçe telaşla girdi fakat Berkay ' ı görünce biraz daha telaslandi . Tuğçe bağırarak "Ne oldu?" diye sordu. Daha cevap vermeden tekrar konuşmaya başlıyacakti . Ama farklı ve hiç tanımadığım bir ses "Kötü tanışma oldu ama tanıştık sonuçta ."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bölümü umarım beğenmişsinizdir
Vote ve yorum atmayi unutmayin!