Multumesc Ariia16 pentru ajutorul tău!
...După două săptămâni...
Cobor jos din cameră îndreptându-mă catre bucătarie.Mama pregătea mâncarea și fratele meu nu făcea nimic altceva în afară de a se uita la televizor.
Azi este ziua fratelui meu,iar mama și tata pregăteau o petrecere unde urmau să vină şi niște prieteni de familie.
Se pare că mama nu avea nevoie de ajutor,aşa că mă duc în camera de zi să vad cum se descurcă tata. Se pare că treaba merge ca pe roate. Având în vedere că nu era nevoie de ajutorul meu,urc în camera să văd cu ce să mă îmbrac diseară.
...-Nu am cu ce să ma îmbrac! -Țip eu disperată
Mama și tata dau buzna în cameră îngrijorați.
-Ce ai? -Spune tata
-De ce țipi în halul ăsta? Şi ce caută hainele tale pe jos? -Mă întreabă mama nedumerită.
-Nu am cu ce să mă îmbrac! -Spun eu
-Pe bune, Nicole? -Spune mama
-Ai multe rochii şi totuşi te plângi că nu ai cu ce să te îmbraci..
-Păi aşa e... Nu am cu ce.
-Dacă ai lucruri mai importante, cheamă-mă! -Spune mama râzând.***
După jumate de oră...
Am ieșit din baie după un duș scurt.
Îmi usuc parul și să mă machiez rapid cu un tuș, niște rimel și un ruj roz deschis,apoi mă îmbrac și cobor.
Oaspeții nu întârziară să apară. Printre ei se număra şi prietena mea, Denisa, pe care nu o mai văzusem de o veşnicie.
-Oh, doamne! Nicole? -se aude vocea ei. Se pare ca ne observasem reciproc.
-Denisa! -răspund eu, îndreptându-mă spre ea.
Ne îmbrățişăm strâns şi cu drag.
-Nu ne-am mai văzut de-o veşnicie!- îmi spune ea.
-Ştiu. Mi-a fost dor de tine. -îi răspund eu.
Rămânen să povestim, dar după vreo 10 minute se aude soneria.
Mama se duce să deschidă uşa. Pe ea intrând cea mai bună prietenă a mamei mele, Liz, însoțită de soțul ei, Andrew, 3 băieți şi o fată.
O familie destul de frumoasă. -Părerea mea-
Aceștia se așeză la masă, unul dintre băieți îmi atrase atenția avea un percind în buză și era cel mai mic din puctul meu de vedere!
...-Și cum la tine? -Mă întreabă Deny!
-Bine! -Spun eu concentrată pe altă temă!
-Cum ai terminat școala?-Mă întreabă iarăși!
-Bine!
-Tu mă auzi? Mă întrebă suspectă!
-Bine!
Denisa îmi face cu mîna în fața ochilor și atunci tresar si o întrem nedumerită...
-Ce?
-Nimic! Zice și se începe a rîde de mine!
...Muzica a început să predomine, toți dansau, nu chiar toți, el...băiatul ăla care ma vrajit cu ochii lui albaștri ca cerul, și eu și Deny.
Am ales să ieșim pe terasă acolo unde predomină liniștea, săturate de atîta gălagie!
Am început a povesti de-a noastre, frumoase timpuri am mai avut!
-Mă duc să aduc ceva de băut! Spuse Deny!
Eu aud un sunet bizar de după poartă, mă apropii încet cu pași mici. Deschid încet poarta și nimic ieșit din comun! Ies si privesc prin părți întîi in dreapta apoi în stî...
Cineva mă luase brusc de burtă îmi puse mîna la gură ca să nu pot țipa și mă urcase într-o mașină care era parcată în fața casei.Perspectiva lui Deny***
-Mă duc să aduc ceva de baut!
Spun eu ridicîndumă de pe șezlong, intru în casă și plec spre bucătarie să iau niște pahare si apă!
După ce am luat mam oprit puțin deoarece am vazut că mi-am uitat telefonul pe masă, îl vad și pe a lui Nicole, îl iau și vreau să ies la terasă!
Ies spre terasă și pun paharele și apa pe masă, o strig pe Nicole și nu este nicăieri! Fac o tură în jurul casei poate vrea să-mi facă o farsă, nu e nicăieri, ies din curtea casei poate a ieșit, atunci prin lumina lunii sclipea cercelul ei care era destul de mare și săl poți identifica! Fug repede în casă și opresc muzica brusc și mama mă întreabă în timp ce îmi luam aer să le spun că Nicole a disparut!
-Ce e Denisa?
-Nicole a dispărut! Bîlbîi eu cuvintele în timp ce îmi trag aer
-Ce? întreabă tatăl lui Nicole!To be continued***
Salut gîndăcei:D ce mai făceți uite și noul capitol! Yey!!!Oare ce se va întîmpla în continuare? Vam pupăcit😘😘😘
Upps am uitat să va șoptesc DenyDanyBeregoi este prietena mea și ea va juca rolul lui Denisa sau Deny😉❤