Kendinizi hazırlayın. Çünkü ben işimi ciddiye alırım B| Meydan okumalar en sonda. Galiba bu işi en ciddi yapan benim. *Hani bana bir alkış sjsjs ^^*
"Çok çok çok eski bir zamanda bir krallık varmış. Krallığın adı Fiore imiş ve zamanın kralı ve prensesi ülkeyi çok iyi yönetirmiş. Büyücülüğün mümkün yaygın olduğu bu zamanda büyücülere iş imkanı sunan bir çok lonca bulunurmuş. Bu loncalardan en bilineni, geçmişte bir çok olaya sebep olmuş, gelecekte de olmaya devam edecek bir lonca; Fairy Tail.
Şimdi size anlatacağım öykü Fairy Tail'in sır kitapları arasında kaybolmuş mürekkep ve kağıtlardır. Yıllarca yaptığım arkeolojik kazılar sonucunda bunu buldum. -Ve Lucia, Virgo-sama'yı ikna ettiğin teşekkürler" dedi sakura saçlı çocuk. Sarışın kız onun suratına dövmek istercesine baktı. Hikayeyi yarım bölmekte neydi? O da merak ediyordu.
"Neyse, ehm devam edeyim ben. Soğuk ve yağmurlu bir gün su büyücüsü Juvia'nın yolu seyyar bir iksirciyle karşılaşmış. Juvia derdini anlatmış, kadın dinlemiş. En sonunda kadın Juvia için bir iksir hazırlamış. Demiş ki 'Aman dikkatli kullan yavrum. Ve bu iksiri sadece sevdiğin çocuğun içtiğinden emin ol. Dünyanın dengesini bozmayalım' Tabii Juvia'da bir heyecan var bir heyecan. Kadının dediklerini duymamış. Elindeki iksir şişesini sallaya sallaya lonca gelmiş. Lonca da da o gün birleşme günüymüş. Paralel bir evrende yaşayan arkadaşları Mystogan, eski düşmanları Cobra ve Acnologia, Blue Pegasus üyeleri ve dahası loncadaymış. Juvia loncaya girdiğinde sevdiği adamın adını haykırarak iksiri havaya üflemiş. Kısa sürede tüm loncanın havasını doldurmuş iksir. Juvia biraz etrafına bakınınca Gray'in aslında o gün loncada olmadığını görmüş. Camları açmış, iksirin etkisi çıksın diye. Ama lonca üyeleri ondan soluyacakları kadar solumuşlar.
Wakaba, Wendy'yi kafasını gömleğinden içeri sokup "Bu küçük veled benim!" demiş ve altı ay arananlar listesinde kalmış. Lucy, Acnologia ile birkaç saat sonra evlenmiş ve üç çocukları olmuş. -Hey! Bu hikayedeki Lucy sensin Lucia!"
Lucia elindeki kalemliği hikayeyi okuyan sakura saçlı arkadaşının kafasına attı. "Okumaya devam et sadece."
"Peki peki." Sakura saçlı arkadaşı genzini temizledi. Ve okumayı sürdürdü. " Cobra, Erza'nın çekiciliğine kapılmış ve sürekli yanında tutmak istediği için bir yılana çevirmiş. Böylece Erza'nın tek dostu Cobra olmuş. Cobra onunla ölene kadar romantik bir ilişkisi olmasa da mutlu ölmüş. O öldükten sonra da Erza'yı Lucy'nin kızı çorba yaparak öldürmüş. "
"Yılan çorbası? Iyk." diye mırıldandı Juvion. Natain ona ters bir bakış attı. "Saygı istiyorum biraz. Sonuçta okuyucu benim."
"Aman be iyi. Oku." diye mırıldandı.
"Mystogan masaya çıkıp ' Paralel evrenmiş sen onu külahıma anlat! Aşk her yerde aşktır!' demiş ve Juvia'yla beraber Edolas'a gitmiş. Juvia'nın oğlu doğduktan sonra Juvia büyü kaybından dolayı ölmüş. Ve Mystogan Yer Diyar'a savaş açmış. Savaşın sonunda pantolonu yanmış ve pandalı donuyla Edolas'a döndüğüne dair söylentiler varmış."
"Pandalar güzeldir."
"Dinlemeyeceksiniz defolun lan!"
"Aye kaptan!"
"İksirden etkilenenler sadece insanlar değilmiş. Exceedler de bundan paylarını almışlar. Happy ve Lily kendi evlerine çıkmış. yarısı mavi yarısı siyah bir düzine çocukları olmuş. Carla ise insan formuna geçtiğinde Romeo'nun sevgilisi oluyormuş. Onların çocukları olmamış ve en sonunda Carla, Romeo'yu kovalarken bir nehre yuvarlanmışlar ve o gün kaybolmuşlar."
"İchiya ve Mirajane çiftinin bolca "Men"li ve "Yare yare"li sohbetleri, ayrıca bir aralar "The Best Model Of The Fiore" olan bir kızları olmuş. Kızlarının da bir çocuğu olduktan sonra babasına benzemesi yüzünden intihar ettiğine dair söylentiler varmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gömülü Sır (Challange Hikayesi)
RandomSadece Challange sebebiyle yazılmıştır ^^ *** 07.02.2016 - 14.02.2016