Selam gençler, böyle bir duyuruyu yaptığıma inanamıyorum. Ama eğer sizden vaktiniz olursa bir şeye göz atmanızı isteyeceğim. http://cosplayturkiye.com/forum/konu/anime-kuluebue-hikaye-yarismasi-oylamasi.56/ (Link ayrıca dış bağlantı ve yorumlarda da var.) Bu CT Anime Kulübü'nin düzenlediği bir hikaye yarışması ve ön elemeyi geçen elemelerde benim hikayem (Hero) de var. Belki de bunca süreden sonra, hele ki o kadar hikayeye yeni bölüm eklemediğim düşünülürse, evet onun için de bir sebebim var. Bilgisayarımı yaktım **-**Artık en ufak bir şeyde ısınıyor ve kendini kapatıyor. Telefon klavye hakimiyetimi de kaybettiğim için yazamıyorum telefondan. Sanırım yeni bir bilgisayar alınana dek el mahkum benim düzenim böyle olacak. (Ve bunu yeni bölüm sanıp açanlardan cidden özür dilerim. Ama inanın bana desteğinize cidden ihtiyacım var.)Her neyse konudan saptım. O konuda da tekrar özür dilerim. Eğer vaktiniz olursa, linke bir göz atarsanız sorun olur mu? Bana destek olabilir misiniz merak ettim, tabii vaktiniz ve gönlünüz olursa. Çünkü oy vermek hesap istiyor. Forum hesabı. Neyse işte. Şimdiden verecek/vermeyecek herkese çok teşekkür ederim :")Ve hala hikayelerime yeni bölümü sabırla bekleyen o tatlı insanlara<3 Tekrar ve tekrar da özür diliyorum. Umarım beni affedersiniz o konuda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gömülü Sır (Challange Hikayesi)
RandomSadece Challange sebebiyle yazılmıştır ^^ *** 07.02.2016 - 14.02.2016