Ajunsi in cantina ma asez la coada ca sa imi iau de mancare. Imi iau cat mai multa si ma duc la masa unde toti prieteni mei stateau. Ma asez langa Hinata.
- Tot la fel de mult mananci? ma intreaba Sakura.
- Care e problema in asta? spun cu gura plina.
- Mai intai termina da mescat si apoi vorbeste. ma cearta Gaara.
Eu imi duc mana la ceafa si mio frec rusinat.
- Esti tot la fel de problematic. spune plictisit Shikamaru.
Hinata statea si se holba la altceva. Era asa de ciudata. Cand am plecat din Konoha era total diferita. Purta haine largi si lungi, isi ascundea in cea mai mare parte formele. Dar acum purta camasa desfacuta la vreo trei nasturi si o fusta scurta. Avea parul prins in coada si se lasa foarte jos de puteam sa ii vad sani si chilotii.
- La ce te gandesti? ma intreaba ea seducator.
- La nimic .ii spun zambind.
Clopotelul suna iar noi ne indreptam spre sala de clasa. Aveam ora cu profesoara Kurenai . Era o profesoara cool de goegrafie. Dupa ce ora ei a fost gata, neam indreptat spre ultima ora din ziua asta. Aveam istorie, cu Asuna - Sensei. Am grabit putin pasul cu Sakura, Ino, Hinata, Shikamaru, Kiba in spatele meu.
Intram in sala de clasa si ma asez in mijloc impreuna cu Hinata. In spatele nostru stateau Kiba si Shikamaru,iar in fata Ino cu Sakura.
Miam intors capul spre Hinata care isi invartea o suvita de par si se uita seducator la mine. Dar, nu asta mia atras atentie. In spatele clasei, mai exact la perete statea Sasuke. Avea spatarul scaunului intre picioare si se uita in coace . Se holba asa de atent si nu stiu , ma facea sa ma pierd cu firea.
Acei ochii negri patrunzatori si acel par negru, ridicat putin in sus. Acele buze... stai! Ce dracu? La ce dumnezeu ma gandesc?
Iti place baiatul, micutule Naruto? Cine esti? Stai, cum ai ajuns in capul meu? Sunt Kurama, un fel de inger pazitor. Iar eu te astepti sa te cred? De parca imi pasa. Esti gay? Huh?! Esti intreg la minte? Nu sunt, normal.
Miam scuturat capul iesind din conversatia cu tipul din capul meu . Brunetul inca se uita la mine asa ca mam intors spre Sensei. Observ ca Hinata nu ma e langa mine asa ca imi deschid caietul si incep sa scriu notitele.
.................
Cel mai scurt capitol. Imi pare super rau.
CITEȘTI
He Is Mine ~ SasuNaru ~
FanfictionNaruto Uzumaki se muta inapoi in Konoha dupa ce e plecat doi ani. Dar, cand se intoarce la vechea lui scoala vede niste fețe noi. Un baiat misterios, care e adevarat are multe secrete. Care vrea sa il domineze complect pe Naruto. Chiar daca Na...