Chiar nu știam ce sa scriu în capitolul ăsta așa ca mam gândit sa scriu puțin SasuNaru moment . Enjoy !
Stăteam sprijinit sa perete și mă gândeam , de ce , Hinata miar face asta . Ne cunoșteam din totdeauna . Adică eram cei mai buni prieteni , apoi am început sa devenim mai apropiați și am ajuns împreună . Nu mă gândeam sa mă însele așa pe la spate , chiar dacă eram plecat . Dacă nu mă mai vroia putea sa îmi spună . Eram mai mult rănit din cauza , ca mă tratat ca un câcat , decât ca mă înșelat . Sincer chiar nu îmi pasa de asta, cred ca dragostea a pierit cu timpul .
Miam scos pachetul de țigări din buzunar și am scos una punând o între buzele mele trăgând fumul în plămâni . Nu prea îmi pasa de Hinata , mă simt doar prost ca am crezut o . Era asa de drăguță înainte , dar acum a devenit o curva . Mă rog cui îi pasa .
"Pot avea și eu una? " aud o voce și îmi ridic privirea .
Era Sasuke care mă privea de sus. Am luat pachetul din spatele pantalonilor și iam întins una , el luând o , așezându se lângă mine. Am luat bricheta și iam întins o .
" Deci , ai aflat de Hinata? " spune el suflând afară fumul .
" Eh . Nu îmi prea pasa . " spun uitânduma în gol .
" Huh? " îl aud uimit ." Presupun ca dragostea sa dus cu timpul . Ști , am fost plecat vreo cinci ani . " spun uitânduma la el .
Sasuke era un băiat frumos . Stai o secunda , tocmai am gândit asta?
" Crezi? Sau niciodată nu ai plăcut o? " spune el rânjind.
Cum adică ? Am plăcut o pe Hinata, chiar mult , cred .
" Nu înțeleg. " spun uitânduma la el confuz.
Ar insinua ca mie îmi plac .. ce nu se poate așa ceva . Îmi plac fetele . Asta e sigur .
"Vei înțelege ." spune el trăgând ultimul fum și aducând ce a mai rămas. " Curând." și cu asta sa ridicat mergând în școală.
Mam uitat lung după el . Nu înțeleg . Chiar nu o fac . Dar , dacă are dreptate . Ce nu , nu are . Hinata a fost prima mea iubire . Așa ca normal ca am iubito.
Miam scuturat capul și am mers în clasa . Sasuke era deja acolo și stătea și vorbea cu Karin și Suigetsu. Mam așezat în banca mea și am văzut cum Hinata intra în clasa răvășită . Mam uitat în scârbă la ea și când mă văzut a venit rapid la mine . A dat sa mă sărute când am văzut privirea brunetului pe mine . Atunci am prins fata lui în Hinata intro mana și am dato la o parte .
" Nu îndrăzni sa mă săruți după ce țiai traso cu altul . " spun în scârbă .Ea se uita mirata la mine și pleacă sa se așeze lângă un alt tip începând sa se sărute .
Am scos limba scârbit și mam intors spre Kiba .
" Știi , a vrut sa o facă și cu mine . " spune el uitânduse la mine .
"Și? " spun puțin nervos .
" Stai calm prietene . Nu as face o niciodată pe la spatele tău , suntem prieteni . " spune el zâmbind .
" Mda. De când ai plecat a încercat sa o facă cu fiecare dintre noi . " spune Shikamaru.
Mam încruntat .
" Chiar și cu Sasuke? " întreb puțin nesigur.
"Da . Doar ca a ignorato și nu a vorbit niciodată cu ea . " spune Sakura și îmi zâmbește .
De ce mă simt ușurat despre asta. Poate , doar pentru ca nu sa lăsat ușor la ea . De asta.
" Auzi . Mergem la club în seara asta. Vrei sa vii? " mă întreabă Kiba și eu zâmbesc .
" Sigur . Ne vedem acolo . " îi răspund și profesorul intra în clasa .
....
Mam uitat la intrarea clubul și am intrat înăuntru căutându mi prieteni. Iam văzut stand la o masa în colt .
" Naruto . Ai ajuns . " spune Kiba și văd cum arata beat.
" Ați băut deja ? " întreb uitânduma la ei supărat .
" Doar Kiba ." spune Sai uitânduse zâmbind la mine .
" Urat , amice , urat . " spun luând și eu băutura dando pe gat. Puteam simții cum amețesc așa ca mam ridicat și am ieșit din clădire ." Ce faci aici? " se aude o voce, pe care as recunoaște o ori unde .
" Sasuke . " spun zâmbind ." Ar trebui sa fiu îngrijorat . " spune el venind lângă mine atingându mi fata încet.
" Neh , sunt bine . Am băut doar puțin . Plus de ce sa fi îngrijorat ? Sunt un tip , Sasuke. " spun fără sa vreau .
De ce am spus asta . Nu am vrut sa spun asta . Te rog Sasuke sa nu pleci .
El doar rânjește. " Nu țiai dat seama încă , nu? " spune acum uitânduse în ochii mei .
Ce sa înțeleg , spune mi ! Te rog .
" Vei înțelege . " spune prinzandumi obrazul in palma lui . Eu fără sa vreau miam afundat fata în mana lui .
Nu înțeleg , dar cred ca Sasuke înseamnă mai mult pentru mine decât mă așteptam.
Plictisitooor , știu . Dar nu am știut ce sa scriu sincer . Eh , sper sa va placa , cred . A fost un moment ciudat , știu . Dar mă rog . Următorul capitol , sper sa fie mai interesant. Sper . Idk.. mă rog . Bye.
CITEȘTI
He Is Mine ~ SasuNaru ~
FanfictionNaruto Uzumaki se muta inapoi in Konoha dupa ce e plecat doi ani. Dar, cand se intoarce la vechea lui scoala vede niste fețe noi. Un baiat misterios, care e adevarat are multe secrete. Care vrea sa il domineze complect pe Naruto. Chiar daca Na...