Regina

61 1 0
                                    

Nu imi venea sa cred...... un palat statea pe norii.....si era mare......facut din cristale...tot.
Eram atat de uimita incat nu mai puteam vorbi. Cand am ajuns m-am dat jos de pe grifon si .....am ramas langa el(grifon). Nu ma puteam misca....era cel mai cool palat.
Dintr-o data grifonul a venit langa mine si m-a impins in joaca.
-Dragutule! O sa te numesc Vant Alb! spun eu.
Grifonul a dat din cap. Cred ca ii placea numele. Peste cateva minute, linistea s-a spulberat cand aceea fata care m-a adus m-a luat de mana si m-a tras.
-Stai, da-mi drumul, am venit cu tine pana aici, dar lasa-ma un pic!! strig eu.
Dupa ce imi da drumul, eu o intreb:
-Cum te cheama?
-Nuun! spuse fata in liniste.
Vreau sa o mai intreb ceva dar ea, spune:
-Acum, putem merge? Ne asteapta!!
-Cine? De ce? Eu?
-Da, tu, vin-o!!
Dupa ce am plecat din fata palatului, am intrat in el. Era gol, adica fara oameni.
Nuun m-a condus pana in fata unei usi.
-Du-te, eu nu intru, fara frica, nu te speria!
Cand am intrat, o femeie cu o rochie alba plina de fulgi statea pe un scaun. Cand m-a vazut iau dat lacrimile.Fugea spre mine cu bratele deschise. M-a imbratisat.
-Ooooo, va cunosc? intreb eu, un pic speriata.
-Nu, erai prea mica, dar o mama nu uita niciodata!
-Cum se poate?
- Cand erai mica, Regele Intunericului ne-a atacat palatul si a omort toti pruncii, dar cand a ajuns la patul tau nu a putut sa te omoare, erai prea puternica, aveai ceva in tine magic, erai de neatins. Dupa ce a plecat din sala a jurat ca te va prinde si te va face sa platesti. Nu erai in siguranta in palatul meu, asa ca te-am dus la niste parintii adoptivi.Ei te-au ingrijit si au planuit ca in ziua in care trebuia sa mergi la noua ta scoala, sa te ea Nuun si sa te aduca la mine.
Dupa ce a terminat mi-au dat lacrimile. Nu puteam crede, dar am acceptat. Am luat-o in brate pe mama mea adoptiva.
-Draga mea, din moment ce esti aici am uitat sa iti spun ceva!!
-Ce?
- Acest palat este o scoala de printese, din moment ce nu o sa iti mai veti parintii adoptivi niciodata, va trebuii sa inveti la aceasta scoala. Stai calma, scoala este foarte draguta si e diferita fata de scoala de pe pamant. O sa iti dau o foaie si va trebuii sa iti scrii un nume nou, varsta noua, sa promiti ca nu vei zbura din nou pe pamant si altele. Ti-o dau pana maine, sa o scrii pe toata!!
-Am 2 intrebari!
-Care?
-Sunt o printesa?
-Da, esti fiica mea, fiica Reginei Ghetii!
-Bn, si inca una!
-Care?
-Daca o sa imi aleg o varsta noua, de ex: 14 ani si eu am doar 11 ani, ce rost va avea?
-Draga mea, dupa ce o sa scrii pe foaie ce varsta vrei sa ai, te vei transforma in mai putin de 2 secunde, in o fata de aceea varsta.
-Bn!
-Uitasem.....te vom evalua astazi sa vedem ce puteri ti se potrivesc si ce puteri le ai in sange.
-Ok!
Dupa ce am iesit din biroul mamei mele, Nuun m-a condus in camera mea.
Am inceput sa scriu cand ....

Viața unei domnișoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum