Noua eu

54 0 4
                                    

Eu intrat in camera mea cand cineva a batut la ușă. Mă ridic. Cand deschid vad o fată de vârsta mea.
,, Bună! Hmmm....ăăăăăăăăă m_au trimis aici. Mai exact sunt noua ta colega de camera! zice ea încet.
,,Intră, si cati ani ai?
,, 11 ani. Tu?
,, Tot 11. Cred că o să fim bune prietene! Tu ai primit foaia...aceia...In care trebuie să îți schimbi identitatea?
,, Da..dar imi place cum sunt!
,, Si mie, Dar trebuie! Vrei sa ne așezăm pe pat si sa scriem..?
,, Sigur așa si eu sunt Sara!
,, Încântată!
,, La fel!
,, Eu sunt Ina!
,,Începem?
,, Sigur!
,, Eu prima! spune Sara.

Nume: Catherine Payton.
Păr: Lung până la umeri, Saten deschis cu șuvițe albastre.
Vârsta: 16 ani.
Promit că nu o sa cobor niciodata pe pamant. Orice ar fi!!!! :-)

După ce a scris ...a început să plutească si sa se schimbe. Cand a fost așezată din nou pe pat era altă persoană.
,, Nu te recunosc!
,, Nici eu nu ma recunosc. Acum tu ești! zice Sara.
,, Bn Sara.
,, Nu. Catherine!
,,Bn.

Nume: Sky Jupiter.
Păr: Până la mijlocul spatelui, poate un pic mai lung, Roșu cu șuvițe argintii.
Vârsta: 16 ani.
Promit că nu o sa cobor niciodata pe pământ. Orice ar fii! :-)

Am început să plutesc. Cand am fost așezată din nou jos..nu ma recunosteam.
,, Tu ești Ina?
,, Nu Godzilla. Si spunem Sky.
,, Toti adolescenții trebuie se prezinte în sala mare. Peste 10 minute! zise un microfon lipit de perete.
,,Cu ce ne îmbrăcăm? urla Catherine.
,, Nu știu... caută!
,, Fetelor nu mai strigati. Hainele sunt in dulapul din stanga iar pantofii in cal din dreapta! zise iar vocea din microfon.
,, Bn mamă! spun eu.
,, E mama ta? Regina Ghetii?
,, Da!
,, A mea e Regina Soarelui.
,, Tare!
După 7 minute eram imbracate. Eu avem niște blugi mulati si un tricou pe care scria ,, Beautiful , Happy, Cool this is you".
Catherine avea o rochie scurta de culoarea soarelui.
Cand am iesit ne_am îndreptat spre marea sală. Ne_am așezat pe niște scaune, iar Regina Ghetii( mama) a început să vorbească. Dar deodată a spus....

Viața unei domnișoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum