Bölüm 35

4.2K 164 38
                                    

-Nostalji Serisi Devam Ediyor!

Evet çizgi filmimiz , Juniper Lee'nin maceraları. Adını hatırlayan belki olmaz ama Media'ya bakarsanız hatırlarsınız.

  Orkide Körfezi adlı şehirde genç yaşlarda olan Juniper Lee adlı bir kız yaşar. Olay 'da bir evde geçer. Şehir sihirli faaliyetlerin merkezi olan ve farklı farklı, hem iyi hem kötü olan şeytanlarla ve cinlerle doludur. Sihir ve insan dünyası arasında onları ayıran bir engelleyen insan vardır. Yalnızca önleyen insanlar yani sihirli akrabalar, yaratıkların akrabalarını görür. Juniper geçen zamanda daha yeni Te Xuan Ze (Ti Şu an Zi) olmuştur, ona verilen bu sorumluluğu devam ettirmek için insan ve sihir dünyası arasında dengeyi sağlar. Tamamlanmamış görevinde, o büyüleri arttıran kişidir, o diğer insanlardan hızlı ve güçlüdür. O çeşitli büyüler kullanması ona yardımcı olur. Onun sürdüğü yaşam , bütün okul ödevleriyle ve sosyal hayatı sıkça karmaşa içindedir ama o her şeyi olayın akışına göre saklar ve idare eder. O kamp ateşi gibi iyi görür ve duyar, o sıkça eğlenceli şeyler yapar ve nadiren ciddi görünür.  

Bu çizgi film 3 sezon sürmüştür. Yani içinde Kim possible da var. Genç ejder'de. Ayrıca köpekleri de Genç Ejderdeki köpeğe benziyor. Ayrıca unutmayalım Danny Phantom'da var. 

Kim Possible gibi. Genç Ejderdeki gibi anneannesinin görevini devralmış.Köpeği de benziyor. Ayrıca erkek kardeşi var. Onun da kız kardeşi vardı, dedesinden devralmıştı.Köpekten bahsetmiyorum bile. Danny Phantom gibi canavarlar ve diğer yaratıklarla savaşıyor. ikisi arasındaki dengeyi sağlıyor. 

Ben açıkçası severdim.Hala daha hatırlıyorum.

Ayrıca kız 11 yaşında ^^

Bilinmeyen Gerçekler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin