Bölüm 36

4.4K 214 50
                                    

Modern bir çizgi film, Sürekli Dizi ! 

Mordecai ile Rigby 23 yaşındadır.Mordecai mavi bir alakarga Rigby Rakundur.

  J. G. Quintel, Kaliforniya Sanat Enstitüsü'nde (California Institute of the Arts) öğrenci olduğu günlerde kendisini geliştirme amaçlı olarak çoğu Sürekli Dizi karakterini orada geliştirmiştir. Ayrıca 2005 ve 2006 yıllarında kendince geliştirdiği kısa filmleri de bulunmaktadır: The Naive Man from Lolliland (Lolliland'den Saf Adam) ve 2 in the AM PM (Öğlenden Önce Öğlenden Sonra'da 2). Quintel, Cartoon Network'ün Cartoonstitute projesi için Sürekli Dizi programını seçmiştir. Proje yeşil ışık olmuştur ve 6 Eylül 2010'da başlamıştır.  

  Türkiye'de ise bazı bölümler gösterilmemiş ve nedeni bilinmemektedir. Grave Sights, Cool Cubed, The Thanksgiving Special veNew Year's Kiss bölümleri yayınlanmamıştır. Ayrıca çoğu bölümlerin bazı kısımları kesilerek gösterilmiştir.Bay Maellard ile ilgili bazı sahneler kesilmiştir.  

Gerçek hikayesi bir söylentiye göre biraz daha ayrıntıya girerek, J.G Quintel derste deftere birşeyler karalamaya başlar. Arkadaşları ve kendisi için bir çizgi film yapmaya başlar fakat biraz değişiktir.Onlarca kağıda yaptığı çizimleri arka arkaya kameraya göstererek yapmıştır.Sürekli farklı şeyler yapan J.G Quintel büyük bir başarıya imza atar. 

Diğer bölümlerin neden yayımlanmadığını bilinmiyor. Bir de Skips var. Skips ile ilgili intarnette dolaşan insanlar bir resim görür. Resimde arkadaşlarının olmadığı ve Skipsin yanlız olduğu gösterilir. Bunun dizinin sonu olduğu da belirtilir. Aslında şöyledir, Skips ölümsüzdür. Bu yüzden arkadaşları haliyle giderler. Fakat Skips ölümsüz olduğundan tek kalmıştır. Ve bu dizinin sonu mu olur işte onu bilemiyoruz.

   Sürekli zıpladığı için ismiSkips olmuştur. Sürekli zıplamasının nedeni eskiden bir kız arkadaşı vardır ve onlar hep zıplarlar ama kız arkadaşı ölünce Skips çok üzülür ve devamlı zıplayacağına söz vermiştir.Eski ismi de Walks'dır.

Kas Adamın Asıl ismi Mitch Sorenstein'dir.  Ona göre kendisi çok güçlü ve kaslı diğerleri kassız ve zayıftır. Zaten Kas Adam lakabını kendi takmıştır.

 

Bilinmeyen Gerçekler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin