Kim_msl: Günlerdir telefonuma bakamıyordum.
Kim_msl: Geldiğimde senden bir sürü mesaj gelmesini ummuştum.
Kim_msl: Bir tane dahi yok.
Kim_msl: Benim sevimli Hyemi'm iyi mi? π_π
Cutieham: Myungsoo bana her şeyin iyi olacağını söyle.
Kim_msl: Endişelenme. Her şey iyi olacak~
Kim_msl: Şimdi bana sorunu anlat.
Cutieham: Bana ayıracak vaktin var mı?
Kim_msl: Şimdi saatler boyunca dahi konuşsan,hiçbir yere gitmeyip seni dinleyeceğim.
Gelen arama 👉 @cutieham
Myungsoo bunu gördüğünde şok olmuştu. Bunu hiç beklemiyordu. Küçük şokunun ardından aramayı yanıtladı.
"Alo?""Sesinin Myungsoo oppaya benzediğini biliyordum." dedi ve iç geçirdi Hyemi.
"Bana her şeyi anlatabilirsin."
"Bıkmayacağından emin misin?"
"Evet."
"Pekala" dedi Hyemi. Sesi oldukça yorgun çıkıyordu. Biraz uzatsa konuşmayı, hıçkırıklara boğulacaktı.
"Myungsoo-yah, şu an neden üzgün olduğumu bilmiyorum.
Etrafımda çok fazla kişi var ama; ben yalnızım. Telefonumu sadece seninle konuşmak için kullanıyorum. Kimsenin beni umursadığını düşünmüyorum.
Hiçbir şeyden zevk almıyorum.
Çaresiz hissediyorum. Her konuda çaresiz hissediyorum.
Tüm kapılar kapanmış gibi hissediyorum. Kendimden başka kimseye güvenemiyorum. Ben kime güvensem,o kişi tarafından çok fazla üzülüyorum." dedi Hyemi. Çoktan akan burnunu çekiyordu.
"Sana çok minnettarım. Sen beni umursuyorsun. Senin sayende iyi hissediyorum. Adım ve yaşım dışında tek şey bilmesen dahi yanımdasın. Belki sadece yazabiliyorsun bana ama; ben gerçekten samimiyetini hissediyorum. Diğerleri gibi olmadığın için teşekkür ederim." Hyemi ağzından bir hıçkırık kaçırmıştı.
"Senin iyi biri olduğunu biliyorum. Tüm o dik konuşmalarına rağmen beni engellemedin. Bana hep mesaj atmaya devam ettin. Lütfen hep yanımda kal. Tüm o gıcık emojilerini bile seviyorum. Birgün senden cevap alamamaktan çok korkuyorum. Ya bir daha hiç biribirimizi bulamayacak şekilde kaybedersek? O zaman yeniden yalnız kalacağım. " dedi ve nefes aldı.
"Bundan çok korkuyorum. Lütfen mesajlarıma ne olursa olsun cevap vermeye çalış."
"Endişenme. Her zaman burada olacağım. Mesajlarına cevap vereceğim. Yalnız hissetmeye vakit bile bulamayacaksın cevap vermekten. Belki... seni gerçekten bulabilirim. Benden emin ol. Sadece kendini hazır et.
Lütfen bir daha ağlama. Eğer ağlayacaksan yanımda ol ki,senin o akan gözyaşlarının hepsini kendim silebileyim. Tamam mı?"
Hyemi bunu onaylar gibi mırıldanmıştı.
"Şimdi..." dedi devamını getirdi Myungsoo.
"Şimdi yatağına git ve telefonu tam yanına koy. Bugün seni bir bebek gibi uyutacağım. Benim bebeğim Hyemi~"
Hyemi dediklerini yaptıktan sonra gözlerini kapayıp Myungsoo'yu dinlemeye odaklandı.
"Myungsoo,biliyor musun ruh eşim gibi hissettiriyorsun."
dedi ve gülümsedi.
"Muhtemelen aklına ilk gelen Infinite şarkısını söylüyorsun. Ama bu benim en sevdiğim şarkıları~ Teşekkür ederim.".
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEXTING|MYUNGSOO√
FanfictionCutieham: Beni tam sana ihtiyacım olduğunda terkettin. (00:00) Kim_msl: Sen kimsin? (00:01)