Ertesi gün Selin geldi. Selin güzel bir kızdı. Yani Eymen her şeyi anlayacaktı. Tabi bunların hepsini Selin 'e anlatacaktım. Selin 'e her şeyi anlattım. Selin her şeyi geçti ,planımı çok mantıklı dedi. Eymen yanıma geldi ve bana " Selin çirkin demiştin ama öyle değilmiş." Dedi. Selin nin aklını çermeye çalıştı. Pislik. Selin 'e "ona sakın inanma senin kıracak "dedim oda bana " ben senin gibi tipsizlere bakmıyorum." Dedi. Kesinlikle aşık olmuştu. "Nerden tipsiz çocuğun maşallahı var gayette yakışıklı hem ben ona bakmıyorum sen kime aşık oldun" elimle ♥♥kalp işareti yaptım. Bana ters ters baktı sonrada gitti. Kesin kötü bir sey vardı. Bu işi cözmem gerekirdi...
Eymen (eymenin ağzından)
Sinem için harika bir planim vardı. Öküncelikle benden bile yakışikli bir çocuk tutttum. Gerćekten yakışıklıydı. Bunu Sinem'in yakın arkadaşı Selin ile ayarlıyacam sonra harika güzel bir kız tuttum. Az kalsın ben aşik olcaktım. Evet bunlar malzemeler... şimdi hazırlanısı ama bunu söyleyim. Kızın ismi sema yakışıklı çocuğun adı emre. Emre Selin'i ayarlıyacak,benlede Sema ile Sinem'i kıskandıracam. Selin Emre ile oturmak isteyecek, bende sema ile oturacaktım Sinem tek oturacaktı. Beni kıskanacak ve dayanamıyıp kollarıma atlayacaktım. Okula gelir gelmez en iyi arkadaşım olmuştu onun yanına gittim ona "kanka dün Sinem'in facebookna baktım kızın fotarafların baktım harikaydı hele bitane makyajlı varya offfffff (multemidya daki ) harikaydı yahu ben ona gitdikçe aşık oluyorum onunla evlenirim" dedim. Semih ise bana " kanka aşık olduğun kesin de evlenmek nedir yaa abartmadın mı? Hem bak kızmazsan sana bir şey söyliyecem" "tabi söyle kanka" dedim jmarım düsündüğüm şey değildir. "Biliyosun şuan 7. Sinıftayız sen yokken eskiden 6.sınıftayken benle Sinem sevgili olduk sonra ben ondan ayrıldım. O günden beri yemin etti bidaha asla başkası ile görüşmeyecek erkek düsmanı olacağiña yemin etti benden sonra kız tramba yaşadı beni o zamanlar cok seviyordu. Keşke ayrılmasaydım ama olsun ya her işte bir hâyır vardır. Bak belki sana aşık olur." Ne uzun konuşmuştu. Kimse bana hayır diyemez diyemedi ulan bu bana bilerek mi dedi. Ona " ulan mal ne keşkesi ne! O beni seviyor. Amladın mı? O dediklerin geçmişte kalmış. Ona kimse benim aşık olduğum kadar olamaz"dedim. " Kanka ben zaten onu sevmiyom ki artık okadar sinirlenme sakin. Sakin. sakin olll" dedi "tm kanka ya bi anlık sinir iste" dedim.
SINEM
okulda karneler verildi takdir aldim. Eymen'e karne verilmedi. Yeni geldiği için. Eve gittim. Bugün hiç bir şey gitmedi. Eymen bizim evin yanındaki boş bir eve taşınmıştı. Eymen'in ailesi bildiğim kadarıyla yurt dışında yaşıyordu. Tek yaşıyacak ise yanındaki kız da kimdi? Eymen ile gözümün oñünde flor ediyordu. Kız tam bir sürtük Eymen 'e yapmsdığı hareket kalmadı! Sürtük işte ne beklersin? Bir an sinirlenip, kıskandığımı garkettim. Kendi kendime Ulan sanane Eymen ve o sürtüğün ilişkisinden! Sanane! Hiç bir şey olmamış gibi yoluma devam ettim. O sırada Eymen "Ooooo Sinem semde mi burada yaşıyorsun." "Evet bende burda yaşıyorum"2 saniye ona baktım sonra yanındaki kıza bakarak"sevgilinle beni tanıstır mıyacakmısın?"dedim. Eymen " ah tabi tanışgırayım Sinem Sema - Sema sinem " " memun oldum sema" dedim. Oda bana "bende memun oldum."dedi. Ne yani ikiside sevgili olduklarını irtiraz etmediler demekki sevgililer.l
Bu Sema delinen kısı biraz yabancı gibi dayanamıyıp sordum "sen yabancı mısın" sema ise "yurt dışında yaşadığım için türkçem böyle normelde türküm. Zaten Eymenlede ozaman tanıştık." Ne yani Eymen seni seviyorum demeleri her séy yalan mıydi ? "Iıı kaç senedir tanışıyorsunuz" o sırada Eymen araya girdi " Bizim işimiz var" dedi ve gitti. Takdir almıştım eve girer girmez "Anneeeeee!!!!! Takdir aldım yuphi" aslında takdir almaya alışığım. "Annem söyle bakalım tatilde nereye gitmek istersin". Eymen ile Sema yı tek başına bırakamam. "ANNE siz gidin ben evde durcam hem çiçwkleri sularım" dedim ve masüm masum baktım. "Annemde tamam biz yarın gidiyoruz kendine iyi bak istediğin zaman gelebilirsin tamam mı tatlım." Tamam annecim dedim. "Karne hediyesi olarak ne istersin?" Dedi. Maddi durumumuz çok iyidi. Tablet vardı ama not 4 yoktu anneme "Annecim telefon not 4 olsun bunu istiyorum "dedim. "Olur kızım " dedi annem akşam yemekten sonra uyudum işte tam 24 saat böyle geçti...Bu biraz uzun gibi sizce??????
Vote atmayı unutmayalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥YENİ ÇOCUK ♥
Science Fictionİlk Hikayem oyüzden tecrübesizim aslında diğer hesabımda "AHİRETTE YAŞANACAKLAR" diye hikayem vardı harika ve tam bir yazardım. Taki watpaad di silene denk ve sifremi unuttana kadar yani daha önce yayınladığım ve yayınlamadığım bir sürü hikayem va...