Eve geldiğimde Eymen taşınıyor idi. Eymen gidemezdi olamaz bu, gidemezdi değil mi? Eymen hayir gidemezsin! Demek geliyordu içimden ama söylüyemezdim biz ayrıldık öyle değil mi? Hayır buna izin veremezdim.
"Eymen! Hayır hiç bir yere gitmiyorsun... ben....ben...ben sensiz yaşayamam seni çok özledim sevgilim...♥♥"
Tüm mahalle bize bakıyordu.çok utanç vericiydi. Hepsinden daha kötüsü anne terliği. Herkeze rezil olduk... aman nn bu villalarda benden daha berbatlarini yapan oldu... Zenginlik alışķ bu tarz şeylere... bunlarin hepsini Eymen'in kucağına atlarken düşünüyordum. Ve işte hedef Eymen'in kucağı.
"Sinem bırak beni senden nefret ediyorum. Git sevgilin ile ..." ile dedi durdu... " Git sevgilin ile buluş Bitti!
Göz yaşlarına boğuluyordum...
"Eymen ne bitti!?"
"Doğru ne başladı ki bitsin"
Gitti Eymen villadan taşınmıştı. Ben ise yere çökmüş hüngür hüngür ağlıyordum. Sonra annem geldi kaldırdı beni... Gidiyordum işte evime son birkez arkama baktım ve Eymen'in taşınmak için tercih ettiği kamyona baktım.. ve koştum..."Eymen bırakma beni " annemin kızmasinı beklerken kızmamıstı... Eve girdik ödevlerim vardı bildiğimiz klasik lise ödevleri ödevlerimi yaptım...daha sonra gözlerimi kapadım uyuyamDım bana senden nefret ediyorum dedi. Senden nefret ediyorum. RüyamdA gördüklerimde neydi HAYIR EYMEN !!!!!!
ARKADAŞLAR BURDA MALESEF KESİYORUM BUGÜN 18 MART VE SAVASLARDA,CATISMALARDA,SURLARDA... BIRSURU ŞEHİT VERDIK.... SEHİTLERIMIZE BİR FATİHA OKUYALIM... EĞER OKUYAMIYOZSAN ALLAH'TA SENI BIR FATIHAYA MUHTAC ETSIN KUSURA BAKMA BANADA BÖYLE GELDI...
VOTE...VOTE...VOTE BIR VOTE ATMADAN GEÇME! NE KADAR VOTE GELDI ISE ALLAH'DA OKADAR PARA VERSIN...AMİN HERKES VOTE ATIYOR MU?♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥YENİ ÇOCUK ♥
Science Fictionİlk Hikayem oyüzden tecrübesizim aslında diğer hesabımda "AHİRETTE YAŞANACAKLAR" diye hikayem vardı harika ve tam bir yazardım. Taki watpaad di silene denk ve sifremi unuttana kadar yani daha önce yayınladığım ve yayınlamadığım bir sürü hikayem va...