VE İŞTE O AN

40 1 0
                                    

Ve işte o an... Ben o an nasıl bir olayın içinde olduğunu unutu vermiş ve öylece bayılmışım esnafalar görmeyen kadına su içirip biyere otutturmuşlar ve ben ise yolun ortasında baygın bir şekilde yatıyormuşum.
Bu yakışıklı genç ise beni kucağına almış.Ve onun anlatmasına göre baygınken ona sarılmışım.Oda beni arabaya bindirip hastanenin yolunu tutmuş ve ben ayıldım.Olanlar oldu gozlerimi açtığımda o genç şöför koltuğundan arkaya doğru uzanmış ve bana bakıyordu iyimisiniz küçük hanım dedi ve benim kalp atışlarım o kadar hızlanmıştı ki hem aşık olmuş hem de yabancı bir insanın arabasında olduğum icin korku duymuştum.
Ben -Biraz hava alabilceğim biyerde durabilirmiyiz .dedim
Ve bir kenara arabayı çekti.
Arabadan indim.
-Sen de kimsin ?diye sordum.
Oda yani Çağlar'da -Biraz su ic ben sana anlaticam sonradan olanlari sen bana anlaticaksin dedi bende tamam dedim ve arabaya bindik bn bu olaydan cok fazla etkulendigim icin beni hastaneye goturdu.
Doktor muayne ettikten sonra havanın karardığını gördüm ve hemen eve gitmem gerektigini soyledim oda beni evime biakma teklifi etri bense kabul ettim.
Beni evime bıraktı.
Telefon numarasını verdi.
Yarın tekrardan buluşacaktık.Ve gece boyu onunla mesajlaştık çok şeker ve sempatik bir insandı.



Arkadaşlar diğer bölümde o gun yaptığımız şeyleri anlatıcam okumaya devam edin çok heycanlı olaylar başlıyor..

Bu arada bn bu olayı
16.03.2015 tarihinde yaşadım ilişkimiz hala devam ediyor...

Aşkımı BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin