《2》

111 8 30
                                    

1 Hafta sonra

Baekhyun arkadaşlarıyla Jongin'i tanıştıracaktı.Hala konuşuyorlardı.Ama Baekhyun hala çok utanıyordu.Jongin ise rahattı.

"Luhan gelemiyecekmiş." Kyungsoo konuştu."B-bak o çocuk!" Kyungsoo eliyle çocuğu gösterdi."Yah!Elinle gösterme aptal."

Kyungsoo göz devirdi ve bakmaya devam etti.Çocuk oldukça yakışıklıydı.

"Bak geliyorlar.Arkadaşı Chanyeol olmalı.Baya iyi ha?"

Kyungsoo ortamda bulunmak istemiyordu.Suratlarına daha bakmamıştı bile.

Chanyeol konuştu."Aa baykuş?Sensin değil mi?" Kocaman gülümsedi."Aa tanıdım seni." Kyungsoo da gülümsedi.

Jongin ve Baekhyun ikisine bakıyordu."Biz kalkalım ozaman?" Jongin konuştu."Saçmalama Jongin ahaha çok komik çocuk dimi." Dedi Chanyeol ve yalanda gülüp göz devirdi.

"Bumu Baekhyun,Jongin dediğin?" Kyungsoo Jongin'e tip tip baktı."Fazla karasın dostum."

"Kara?"

"Evet."

"Sabır..."

Kyungsoo kaşlarını çatıp Jongin'e baktı."Sorun yok.Bende kepçeyim ne olmuş?"

"Git o kulaklarınla çorba karıştır." Kyungsoo sinirle konuştu.Jongin'i sevmemişti.

"Ay espirimi yaptı şimdi?" Jongin kahkaha atarak konuştu."Bücür."

Baekhyun uyarıcı bir şekilde öksürdü."Gerizekalı ne güzel sıçıyosun." Chanyeol Jongin'in kafasına vurdu.

"Beyin hücrelerim..." jongin elini kafasına getirdi.

Kyungsoo güldü."Olmayan beyin hücrelerin."

"Ooo." Chanyeol gülmeye başladı ve Jongin'in omzuna hafif bir yumruk attı.

"Kimin tarafındasın lan sen?"

"Saçma saçma kavga edicekseniz dağılalım bence." Baekhyun gülerken bir anda ciddileşti.

"Bencede."

*****

"Yah!Ben sevmedim o çocuğu.Piç gibi duruyor Baekhyun!" Kyungsoo kaşlarını çatmış,Baekhyun'a yalvarıyordu.

"Onunla birlikte olmaaa!" Kyungsoo son kez yalvarır gibi konuştu.

"Bilemiyorum Soo." Baekhyun cidden bilmiyordu.Seviyor muydu? Sadece denemek istiyordu.

"İnanma ona.Arkadaşı Chanyeol ile bile daha mutlu olursun peh."

"O kepçüklemi?Sürekli gülüyor!"

"Sende sürekli konuşuyorsun şikayet eden var mı?"

"Aptal.Sus."

******

"Neydi o baykuş tiplinin adı?" Jongin sinirle konuştu.

"Kyungsoo da,niye?"

"Ufacık boyuyla artistlik yapıyor.Çocuğa bak!"

"Sakin ol Jongin.Abartılıcak bir şey yok." Chanyeol yine güldü.

Jongin cebinden telefonu çıkardı ve Baekhyun'a yazdı.

Jongin:Baekk napıyorsun?

Baekhyun:Soo ile film izliyoruz sen?

Jongin:Soo yu sevmedim.

Baekhyun:Hisleriniz karşılıklı sjsjsjzns

Chanyeol ne ara Jongin'in dibine girip mesajları okuyordu?

"Aptal mısın?Çocuğun en yakın arkadaşı lan o.Soğutmaya mı çalışıyorsun?"

"Doğru.Ama olsun sevmedim."

******
Bugün okulda Jongin,Baekhyun'un elini tutmak istemişti.Ama küçük olan utanarak geri çekilmişti.

"Niye bu kadar utangaç bir insanım ben!Birisinin yardımına ihtiyacım var.Şimdi Kyungsoo 'ya söylesem kabul etmez hayatta.Luhan desen...Boşver.Chanyeol?!"

Baekhyun aklına gelen isimle direk telefonu eline aldı.

Baekhyun:Jonginn

Jongin:?

Baekhyun:Chanyeol'un numarasını atar mısın?

Jongin:-Kepçe-
Jongin:Bir sorun mu var??

Baekhyun: Daha sonra yazarım sana

Baekhyun numarayı kayıt etti."Oh!Fotoğrafıda varmış." Fotoğrafa girip baktı.Kepçe kulaklarıyla cidden tatlıydı.

Baekhyun:Chanyeoll

Chanyeol:Kimsiniz?

Baekhyun:eben
Baekhyun:Yani şey Baekhyun

Chanyeol:Ebem sjsjsjshshshs

Baekhyun:Ay uf boşver şimdi

Chanyeol:Söyle

Baekhyun:Yardımına ihtiyacım varr

(Ay iki mal çok yakışmazmı bunlar?)
********

"Yani bana diyorsun ki,Jongin ile yakınlaşamıyorum bana bazı şeyler göster öğret."

Baekhyun hızla kafasını aşağı yukarı salladı.

"Nerden başlayalım?"

"Jongin elimi tutmak istiyor ama tutamıyorum Chaan!" Baekhyun isyan eder gibi konuşunca Chanyeol yine güldü.

Chanyeol gidip Baekhyun'un yanına gitti."Gözünü kapat ve beni Jongin olarak düşün.Tamam mı?"

"Tamam." Baekhyun gözünü kapattı.Chanyeol tedirgindi.Ama yardım ediceğine dair söz vermişti.

Küçük olanın eline elini sürttü.Küçük geri çekmek istesede çok geçti.Büyük olan çoktan eline ellerini kenetlemişti.

"Yapabiliyorsun?"

"Seni Jongin olarak hayal edemiyorum ki!"

Chanyeol eli hala Baekhyun'un elindeyken konuştu."Ellerin niye terledi?"

Baekhyun nedenini biliyordu.Heyecandan terlemişti."Bilmem."

"Noluyor burda?" Kyungsoo'nun sesi duyulunca Baekhyun hemen elini çekip Chanyeol'dan biraz uzağa oturdu."H-hiç."

Ertesi gün~

Baekhyun:Chanyeoll

Tuttum!

Chanyeol:Oooooo

Baekhyun:Ama yine bir sorun var

Chanyeol:Noldu

Baekhyun:Sarılmak istedi sjsjzjzj

Chanyeol:-,-

Kısa bir bölümdü ^-^ Ya şey..olay tam rayına oturana kadar zamanı 1 hafta sonra...felan diye anlatmak zorundayım *-* Şuan ön plan da chanbaek olucak milisif :(( Görüşmek üzereeğ ;-;





Naughty // Kaisoo-ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin