¤1¤

184 13 71
                                    

"Artık şu koca götünü yataktan kaldır ve hazırlan!" Suho başında bağırmaya devam ederken artık dayanamayacağını anlayıp uzun bacaklarını yataktan sarkıttı.

"Tamam uyandım işte."

"Sonunda Chanyeol hazretleri." Jongin kapıdan sırıtıyordu."Sen niye sırıtıyosun lan?" Surat ifadesine karşı gülmeden edemedi.

"O surat ifadesi ne?" Diye sordu kapıya ilerlerken."Havalı olmaya çalışıyorum.Malum okulun ilk günü.Kızların dikkatini çekmem lazım."

"Aklın fikrin oynamada." Suho,Jongin'in kafasına vurarak merdivenlerden indi.

"Kızlar seni çekici bulsun istiyorsan...O bakışı yapma."iğrenerek baktı.

"Niyeymiş?"

"Fil götüne benzeyon çümkü." Kahkaha atarak aşağı indi.

"Sen önce gitti konuşmayı öğren."

"Yav he-he."

¤¤¤¤¤

İşlerini hallederek yola çıkmışlardı.Sehun,Chanyeol ve Jongin aynı üniversiteyi tutturmuştu.Suho ise biraz ötede bir üniversiteye girmişti.Ve aklın sıra hava atıyordu.

"Siz ezikler,ezikler okuluna sağ sağlim girin.Ezikler okulundan çıkarkende,Yani siz ezikler-" eliyle işaret etti."-eve geçiyoruz biz diye mesaj attın.Yoksa kellenizi koparırım."

Chanyeol göz devirerek okula girdi."Siz ezikler şunu yapın.Siz ezikler bunu yapın.Ezik ezik ezik." Sehun ve Jongin gülerken Chanyeol da onlara eşlik etti.

Sınıflarına ilerlerken Jongin gördüğü bir kaç güzel kıza göz kırptı.Hepside iğrenerek bakmışlardı."Bakışlarının karşılığını alamıyorsunuz bakıyorum Jongin efendi." Sehun araya girdi ve kahkaha atmaya başladı."Kes lan sesi sümsük." Burnundan soluyordu Jongin.

"Zaten bu da nasıl üniversite?Hatun yok düzgün doğru.Erkekler bile daha çok hoşuma gitti şuan.Gidip erkeklere mi yavşasam?" Chanyeol Jongin'e gülerek baktığın da ciddi olduğunu anlamıştı.

"Okuldaki tüm erkeklerin,erkeklerden hoşlandığını düşünmüyorum Jongin-" elini omzuna attı."-Ama şimdi ben sana birisini bulurum.Direk git ve ona sor."

Chanyeol etrafa göz gezdirdi ve kısa boylu şirin bir çocuğu gösterdi."Tatlı." dedi Sehun da.Evet Sehun ve Chanyeol gay di.Ama Jongin biseksüel.

Jongin ,"Tenefüste onu bulucam." diyerek sırıttı.

¤¤¤¤¤¤

Zil çaldığı zaman Jongin koridor'a çıktı ve küçük tatlı şeyi bulmaya çalıştı.Tam pes edip geri gidecekti ki,ayağacın altında ki bankta olduğunu gördü.Ve şansına tekti.

Jongin aşık olmamıştı.Sadece çapkındı.

Yanına yaklaşarak oturdu."Selam."

"S-selam."

Jongin elini uzattı."Ben Jongin,Kim Jongin."

Küçük olan da elini uzattı.Birileriyle tanışmaktan çekiniyordu."Bende Byun Baekhyun." El tokalaştılar ve biraz sohbet ettiler.

Sohbetin sonunda kalktılar ve el sallayarak birbirlerinden uzaklaştılar.Baekhyun çok utanmıştı.Hemde fena.(ehehehhe soo sananlar için sorry.)

"Mal nereye gittin?" Kyungsoo,Baekhyun'u görünce yanına yaklaştı."Şey...ben tuvalete gittim ya.Sonra bahçede ki bir banka oturdum.Hava çok güzeldi.Ve..."

Kyungsoo tek kaşını kaldırdı."Ve?"

"Ve bir çocuk geldi yanıma.Sohbet ettik.Aman tanrım kyungsoo görmen gerekiyordu.O kadar tatlı ve çekiciydi ki.Karşısın da eridim."Baekhyun iki elini yanaklarına koydu.

Naughty // Kaisoo-ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin