SABIRDIR AŞKIN TEMELİ

64 3 4
                                    

Zülfü hücresinde oturuyor. Bekliyor sabırla olacakları. Acaba bu kapıyı kim acacak diye. Sabırla... Bir ses duydu aniden ;" Hakkı aç bakalım kapıyı" Oradaki her gorevlinin adı ' Hakkı' ydı. Hücre kapısının önüne gelince kesildi sesler. Kapı bir hışımla açıldı. Zülfü ' nün gözleri kapalı ama görebilecekmisş gibi kaldırdı kafasını.. Vurmuş olacaklar ki yüzü kan revan. Bir ses." Kalk gidiyoruz. Asıl sorgu şimdi baslıyor" . Zülfü doğruldu. İşkence odasına doğru yürüdüler. Soymaya başladılar. Artık işkence başlamıştı..Filistin askısına aldılar . Üç direk vardı odada. Zülfü 'yü kollarından direklere astılar. Gövdesi kollarının üzerine düştü böylece. Dayanması zordu. Ama Zülfü' nün Allah'ı vardı. Güclüydü, kolay kolay yılmazdı.
Soru sormaya başladılar Zülfü ' ye.. Biri de demedi bunun suçu ne?? Yalan ifadelerle itham ettiler. Güyâ saldırıları planlamış,silah temin edermiş.. Zülfü " yapmadım" dedikce vurdular sopayı. Askıya en fazla 20 dk. dayanılabılirdi. Son demlerdi. Ne kadar güçlü durmaya çalişsa da kendini bırakmanın eşiğindeydi. Polisler farketti durumu. Ellerini cözdüler . Ama sorulara devam. "Daha kimin kanına girdin Zülfü beyy!! Devleti korumak size mi kaldı?? " Zülfü susmadı, tek nefesle konuştu: " Devletin huzuru icin yapamayacağım sey yok.. Canım helal olsun vatanıma!!!" Tam da bu sırada bir ses adeta duvarları parçaladı;" Reiiiisss!! Biz ne günler gördük, ne kavgalar verdik!! Yıkılmaaa!!!" Sanki bu bir ilahi mesajdı. Polisler durur mu? Dayandılar sopaya.. Her vuruşta yürekten bir tekbir sesi yükseliyordu kanlı odadan..ALLAH- U EKKBBERRR!!! 20,30,40.. İnsanı deli eder bunlar.. Mecali kalmadı daha. Ölmek icin cok yalvardı Allah'a. Sonra bia n düşündü. Özlemini cektiği Türkiye'yi... Sabırdır aşkın temeli... Zülfü' yü hücresine getirdiler. İte kalka götürdüler.. Polis tam arkasını donup gidecekken Zülfü bagirdı;" Bir kurşun da bana sıkın , vurun beni öleyim.. And olsun ki ölmezsem başınıza belayımm!!!" Polis yediremedi gururuna. Yumruk attı ülkücümün suratına.Sekteledi bir an ama devrilmedi yere.. Bekliyordu olacakları. Sabırla, hayretle.... Azrail gibi bekliyordu.

İŞKENCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin