Cap 7 .

464 77 1
                                    


Incep sa-i tastez anonimului meu un mesaj in care scrie ca vreau sa ne vedem ca sa i spun ceva important pentru el banal pentru mine.

@hija☆de☆la☆luna : Hey anonimule am vrut sa ti spun ca vreau sa ne intalnim la "Rose Frappe" azi la ora 16:00 ce spui?

@pretty~boy : call u ...
No face no name no number asta e melodia care ma suna pe mine si o ador .

- Aaaahhhh aaahhhh daaa mai adanc.. mai tare acum eliberazate iubitule .Ce tigru esti dragule nu credeam ca mai poti dupa tot ce s-a intamplat intre noi acum 3 ani.Hmmmm mai vreau!Te vreau.
-Si eu te vreau disparuta din patul meu catea hai mai cu talent, marş.
-Deci dupa cum am spus nu te vei mai atinge atat de mine cat si de Cherry a mea clar?
-Mmm numai a ta nu e acum ...hahahah.
-Aaa da ai sa mi o platesti Dylan dar de fapt despre ce tot vorbim noi aici aaa da despre faptul ca ti-am sunat iubita ca sa vada cu ce te ocupi tu cand vorbesti sau scrii cu ea .Si ce crezi chiar mi a reusit spuse scorpia ranjind . Se duse si lua telefonul il dadu pe speaker si ii spuse :
-Draga ai auzit gemetele noastre de iubire nuu? Asa este in fiecare zii.Cand ii scrii el este de fapt cu mine si nu se mai gandeste de mult la tine deci ce ai de spus?

@hija☆de☆la☆luna : Dupa ce mi termin treburile am sa scap de voi . Si apropo spui asa zisului anonim Dyblan , Dichen... ori Dylan ca aici se terminam aceasta conversatie pe veci.

¿Anonim for you?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum