mycrushselena öncelikle teşekkür ederim,bunu beklemiyordum:)
1- Kolay kolay ağlamam ama çok çabuk kırılırım.
2- Taylor'ı We Are Never Ever Getting Back Together'dan tanıdım.
3- Yolculuk insanı değilim,bazen çok çabuk miğdem bulanır ama yolculuğu severim.
4- Izlemekten hep sıkılmışımdır,izlediğim tek bir dizi var o da arada.
5- En sevdiğim yazarlardan biri John Green.
6- Ilk aldığım albüm For You ama kapağı kayboldu..
7- Her zaman burada bir şeyler yazmak istedim ,ama ne yazsam sevmedim.
8- Bazı dizileri aşırı saçma buluyorum,klasik aşk filmlerinden/dizilerinden nefret ederim.
9- Bir ara hep youtuber'ları izlerdim,hala da izliyorum ama neyse.
10- Burada okuduğum ilk hikaye Fighter ve benim için yeri doldurulmaz,anlatamam bile benim için çok değerli.
11- Düğüne bile kulaklıkla girdiğimi hatırlıyorum,o derece severim.
12- Hiç aşk acısı çekmedim,çekmeyi de düşünmüyorum.
13- Hep bir şeyler çizmek istedim.Ne zaman kötü olsam bir şeyler çizerim,ama hiç eğitim almadım o yüzden istediğim görüntüyü oluşturamıyorum.
14- Brokoliyi hiç sevmem,1 kere yemişimdir.
15- Diğerlerinin aksine,derste yazı yazmayı severim.Bu biraz tuhaf gibi ama değil:)
16- Burada cidden biriyle tanışmak istedim,veya yakın olmak ama bu pek de önemli değil.
17- En sevdiğim meyvelerden biri kavun ama kavun aramolu parfüm veya kokulardan nefret ederim.
18- Çok utangacım,ve cesaretli olamadığım zamanlar var.
19- Feci kıskanırım,ama asla belli etmem.Aksine anlamasın diye daha iyi davranırım ama içten içe kendimi yerim.
20- En sevdiğim şey özgür olmak.
Her neyse,yeniden teşekkür ederim.Daha fazla kişiye meydan okuyabilirdim ama sana meydan okuyacağım büş:) httpbusrx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gomez facts
Nouvellesselena'nın başarıları ve yetenekleri hakkında bir kitap.eğer onun yeteneksiz,ve başarısız biri olduğunu düşünüyorsanız okumanızı tavsiye ediyorum.marie,sadece sevgilisiyle ünlenmedi.