A Tárgy

29 2 0
                                    

Reggel, mint minden átlagos szombaton,a lecke megírása után, kimentem a parkba. Imádom ahogy a lágyan suhogó szellő belekap a hajamba !!!! Olyankor úgy érzem,hogy elszakadok a világtól egy percre és szabad lehetek....mint egy madár...vagy, mint egy őz..
Álomvilágomból egy aranyos kis mókus ébresztett fel. Mintha mutatni akart volna valamit...
- Mi az, mókuska ? Mutatni szeretnél valamit ?-azzal fogtam magam és utánaeredtem. Egy kb. 5 perc séta után elértünk egy fát. A fa olyan öreg volt,hogy szerintem egy apró kis mozzanat is kidöntötte volna a helyéről. Ebben a fában volt egy odú. Az odújában meg egy tárgy....egy csillogó tárgy...amint rávetült a napnak a fénye rögtön tudtam,hogy mivel van dolgom....egy órával....EGY ÓRÁVAL!!!! Azért vezetett ide ez a mókus,hogy mutasson nekem egy ÓRÁT?!?!?!?Mindegy...Hamár viszont idáig eljöttem,akkor ezzel is,de távozok. Úgyhogy felmarkoltam azt a vacak órát és elindultam haza...Amint megfogtam az órát és kivettem az odúból,a fa elkezdett dőlni....
-Futásssssss!!!!!-kiáltottam torkom szakadtából...Mindenki futásnak eredt és hál' Istennek megmenekült....
-Hölgyem ? Maga döntötte ki ezt a fát ?-kérdezte tőlem az épp ott tartózkodó erdész...
-Ööö...én nem.....vagyis......DE...-mondtam
-Akkor ez esetben önt le kell tartóztatnom,mivel ez a fa egy őskövületnek számított....
-Dehát....ez a vacak óra...ez tehet róla-mormogtam.
-Pardon?
-MONDOM AZ ÓRA TEHET RÓLA!!!!
-Milyen óra?
-Ez....-mutattam meg neki.
-Dehát....-kerekedtek el a szemei.-Ez az az óra....
-Milyen óra?
-Emberek!!!! Nála van az óra !!!!! Kapjuk el !!!!
- Mi !?!??! -ilyedtem meg. Ösztönösen cselekedtem...Igaziból csak pár részlet maradt meg...én futottam és ők meg üldöztek....nem tudom miért....Pár km után leráztam őket és nyugodtan hazamentem...MIÉRT KELL MINDENKINEK EZ AZ ÓRA ?!??!?

Az ÓraWhere stories live. Discover now