" Peeta ,
Vreau să te văd cat mai curând . Îmi lipsești enorm . Districtul 12 e pustiu fără tine , nu îl pot numi acasă .
Tu cum ești ? Cum ești cu tratamentele și cu doctorii ? Imi pare rău că nu te-am vizitat , dar nu am avut voie . Probabil niciodată nu o sa am curajul să îți trimit scrisorile astea și nu numai pentru scrisul meu dezordonat , ci pentru că niciodată nu am știut cum sa îți arat sentimentele mele . Nu am știu niciodată cat de mult te iubesc înainte să te pierd .
Nu mai am nimic aici . Haymitch are grija de mine și vine foarte des pe aici . Prim merge la școală unde se vorbește numai de noi . Paylor a decis să nu " îngropam " Jocurile , ci să le păstrăm ca amintiri . E chiar pricepută la asta . Știe cum să conducă , cum să calmeze lumea , cum să se implice . E pur și simplu născută pentru asta !
Mă înțeleg mai bine cu Buttercup acum . Adică de când petrecem mai mult de jumătate de zi împreună , am ajuns să nu mă mai gândesc să îl gătesc .
Sper să nu mă mai consideri un mutant , sper sa înțelegi că tot ce am făcut a fost pentru tine .
Îmi pare rău că a trebuit să te las atunci în urmă , dar Snow trebuia să plătească pentru ce ti-a făcut .
Știu că aveai dreptate ca iti era mai bine doar sa arunci pâinea aceea porcilor și te scuteai de toate chinurile și durerea .
Îmi pare rău că ai suferit pentru mine . Trebuia să te salveze pe tine . Știu că înainte să fi torturat , i-ai mulțumit lui Haymitch că eu am fost cea salvată. Dar eu , nu am fost de aceeași părere . Am încercat să îl înțep pe Haymitch cu o seringa de morfina , dar am sfârșit eu cea înțepată . Finnick a fost singurul care mi-a înțeles durerea , pana s-a reîntâlnit cu Annie .
M-am gândit mult la asta , oare tu ai fost mai ușor de sedat ? Poate tu nu ma iubeai la fel cum îl iubea Annie pe Finnick . Și nici nu te condamn . Nu știu cum poate cineva să mă iubească . Sunt un mutant ai avut dreptate .
Mă trezesc noaptea și îmi e frica , Peeta . Coșmarurile nu au plecat . Și nici nu vor dispărea . Măcar atunci când erai aici , se mai diminuau . Mă simțeam protejată , iubită și fericita alături de tine . Îmi pare rău că nu ti-am spus niciodată ce simt . Nici eu nu stiam . Regret că atunci când eram în arenă și Finnick ne-a întrebat dacă e vreo problema , nu am răspuns da ..
Ei nu se luptau cu noi , Peeta ! Nu se luptau ... mai bine spuneam că sunt problemele și ii înfruntam . Omoram oameni buni , dar măcar nu treceam prin toate astea . Nu mi te lua niciodată . Ești singurul care mă înțelege . Gale mai trece pe aici , Paylor l-a făcut apărător al păcii în districtul 2 . Dar el nu mă înțelege , el nu îmi alina suferința , nu îmi alină dorul de tine , de vorbele tale calde și liniștitoare , de privirea ta ferma , de bratele tale puternice , de mirosul tău amețitor , de buzele tale dulci , de parul tău încurcat blond și frumos , de ochii tai dulci și pătrunzători și de atingerile tale pline de iubire . Îmi e dor să te țin de mana , să adorm pe pieptul tău și să mă trezesc lângă tine . Îmi e dor sa vorbim seara când nu pot să adorm , îmi e dor de momentele noastre , chiar și din arenă..Îmi pare rău că te-am făcut să suferi neștiind ce simt , daca îl iubesc pe Gale , dacă te iubesc pe tine . Am fost asa stupida!
As da orice să te văd . Viata unui învingător e grea , banii și luxul nu îți umple golul din suflet . Prim e singurul lucru *al meu* care mă mai tine în viata . Și tu , normal .Dar tu nu mai ești al meu , poate nu ai vrut să fii niciodată . Ba da , mereu vei fii al meu și eu voi fii a ta . Speranța că o să te revăd intr-o zi , speranța că o să te pot îmbrățișa încă o data ... Speranța ... de la asta a început totul ! Speranța ..
Argh , trebuie să te las , a venit Haymitch ca de obicei . Iar spune că sunt nebuna și că vorbesc cu persoane imaginare . Haymitch spune că nu te-au mai găsit și că ai murit , dar eu nu îl cred . Simt , simt în adâncul sufletului că ești în viata și te simți mai bine .
Te iubesc ,A ta pe veci , Katniss ."
Aliat , iubit , logodnic , prieten , tribut , învingător și le repet iar și iar . Sperând că ești în viata , sperând că totul nu a fost doar în capul meu . Sperând că tu ești real .
CITEȘTI
Deathly Letter
FanfictionRăzboiul s-a terminat de ceva timp. Lucrurile încep să se liniștească pentru Katniss, aici în districtul 12 , dar inima ei nu încetează să se gândească la Peeta și să spere că mai exista o șansă.