AynurRomanoff un meydan okumasını kabul ediyorum.
İşte benim hakkımda bilmeniz gerekenler:
1. Yukarıdaki sağdaki benim soldaki kardeşim
2. Aşırı derecede agresifimdir cidden abartmıyorum sınıfın % 95 i felan benden korkuyo
3. Aynı zamanda utangacım. Böyle sahnede felan bi şeyler yapamam.
4. Aşırı derecede marvel hayranıyım ve hakkında çok fazla şey biliyorum.
5. Takıntılı biriyim. Mesela bi ara arka sokakları izlemeye kalkmış hatta tüm oyuncuların isimlerini felan ezberlemiştim. Sonra iki yıl önce demir adam 2 yi ben bi araştırıyım dedim ve sonrası... hala araştırıyorum.
6. Çok sabırlı biriyim. Diceksiniz hem agrasif hem sabırlı nasıl olcak şöyle sinirlendiğim şeyler ufak yani galiba şu ana kadar sinirlendiğim büyük bir şey olmadı.
7. En sevdiğim marvel karakteri black widow sonra iron man sonra da loki ama nedense bu günlerde bi wolverine takıntısı başladı yani wolverine ve loki yer değiştirip duruyo.
8. Büyüklere karşı ne olursa olsun saygılı biriyim.
9. Yazımı beğenmiyorum.
10.çok kararsızım.
11. Değişik şeylerle uğraşmayı severim.
12. Scarlett ı çok seviyorum.
13. En büyük hayalim scarlett johansson u görmek.
14. Arkadaşlarım için her türlü fedakarlığı yaparım.
15. İstanbul da yaşıyorum.
16. Patlamış mısır yemeye bayılırım.
14. Çizgiroman ve çok soyut olmayan kitaplar okumaya bayılırım.
15. Bi keresinde annemden gizli çizgiroman almıştım ve o bunu hala bilmiyo.
16. Yabancı şarkı dinlemeyi türkçe şarkı dinlemeye tercih ederim. Çünkü bazı şarkıların anlamları türkçelerden daha iyi.
17. Erken kalkmaktan nefret ederim.
18. Takım tutmayı pek sevmem.
19. Elim ağırdır.
20. Çok duygusal biri değilim.
21. Şu ana kadar iki tane saçma şeye duygulandım. Birincisi jeremy renner in take adli filmi diğeri steve peggy the right partner
22. Asla arkadaş satmam.
23. Sinemaya gitmeyi severim.
24. Jennifer Lawrence yi o kadar da güzel bulmuyor. Güzellik sıralamalarında scarlett a haksızlık yapıdığını düşünüyorum.
25. Evin çaycısı ve çöpçüsü benim.
26. Civil war da demir adamı sevdiğim için teamstark hawkeyenin ve antmanin karşıda olmasına üzüldüm ama bence tek suçlu devlet.
27. Küçükken oynadığım bebeklerim hala duruyo.
28. Hiç disiplin almadım.
29. Tüm marvel filmlerini izledim.
30. 2 kez izci kampına gittim.
31. Yazım ne kadar çirkin olsada düzenli defter tutarım bunu ilkokul öğretmenime borçluyum.
32. Çizilmiş bir şeyi boyamayı çok severim. Bu yüzden hep kopya kağıdı ile çizer sonra boyarım.