AVENGERS

284 20 29
                                    

-THOR:kudretli adam, şifacı.
o kadar kudretlidir ki rüyasında bile kudretli şeyler görür. arada bi aksiyon için dünyaya gelir bazen de yaralıları üsse taşır.

-NATASHA:dadı
Tüm avengers ın arkasını toplar. Shield için çalışır. Onlarına arkasını toplar.

-CLINT:oklu baba, bitmeyen şarjör
Evde oklarının ve onun lafı geçer. Okları hiç bitmez.

-BRUCE:gaza gelen adam, meydanlorus
Sürekli gaza gelir. Bazen abartarak hulka dönüşür. Dadı (natasha) olmazsa biraz zor insana dönüşür. Avengers ın en büyük ansiklopedisidir.

-MARIA:kontol kulesi, GPS, tercüman
Her olayda bilgi verir. Raporsuz geçmez. Avengers neredeyse onları bulur ve rapor verir. Avengers kaybolursa onlara doğru yolu bulmalarında yardımcı olur. Steve in tercümanıdır.

-TONY:maliye bakanı, gaza getiren adam, stajyer
Ekibin maliye işlerinden sorumludur. Sürekli bruce u gaza getirir. Dadının stajyeridir. Eğer o yoksa hulk u o sakinleştirir.

-STEVE:her lafa bir cevabı olan adam, asker
Tek bildiği şey laf sokmaktır. Maria olmazsa hiçbir şey anlamaz. Buna rağmen laf sokar. Bazen bazılarına kalkan sokar. En iyi lafı:language

-JARVIS (VISION):her boku bilen IOS, eski ahbap
Pabucu dama atılmış IOS tur. Hal böyle olunca adını değiştirmiştir. Sürekli üniversiteye verilmekle tehtid edilirdi. Wanda ya aşıktır. Pietro öldüğü için şükreder.

-PIETRO:metro, acıların çocuğu
Ekibin metrosudur. Tek esprisi "bunun geldiğini görmedin mi canım?" Dır. Wanda ya yavşayanın ağzına sıçar. Ölmeseydi vision u öldürürdü.

-SCOTT:karıncalardan korkan karınca adam
Karıncalardan korkar. Ama onlarla çalışır. Çünkü maldır.

-WANDA:psikolog, kalp cerrahı
Ekibi psikolojik yönden kontrol eder. Canını sıkanın kalbini söker.

-LOKİ:evlat edinilen, gözü dönmüş cani
Evlat edinilmiştir. Tahta gözü dönmüştür. Hiç bi bok bilmez.

-FRIDAY:eski ahbabın kardeşi
Kardeşi aksine bi bok bilmez.

-RHODEY:hikaye anlatan adam
Hikaye anlatmak için görev yapar. Tony nin yakın arkadaşıdır.

-SAM:uçan adam,
Kuş gibi uçar. Tek hayali steve i koşu yarışında yenmektir. Gerisi hikaye...

-BUCKY:kukla,azan tazı
Herkesin elinde kukladır. Nerde olduğu belli değildir. Azınca tazı gibi vahşi olur. Dadı ile ilişkisi olduğunu öğrenen steve den hayatının kalkanını yemiştir.

-ULTRON:misafir çocuğu
Misafir çocuğu gibi iki dakika sonra interneti kesilmiştir. Babasına hakaret ettiği için çarpılmıştır.

-JANE:nobel ödüllü karı, tokatçı
Thor her dünyaya indiğinde jane den tokat yer. Jane herkese tokat atar. Bilim dalında nobel ödülü vardır.

-PEPPER: yaşam koçu, yönetmen
O olmadan tony yaşayamaz. Kimse yaşayamaz.

-SHARON:teyzesinin yerini doldurmaya çalışan mal
Teyzesinin yerini doldurmaya çalışır. Ama başarısız olur.

-NICK:azan yönetici, azdıran adam
Son filmde (age of ultron) azmış,herkesi de azdırmıştır.

-PEGGY:anılarla ağlayan kadın, efsane ajan
Adı üzerinde o bir efsane...

-PETER:yenilmez olmak için ağzıyla kuş tutan çocuk
Bi bok bilmez ama yenilmez olmak ister. Bunun için ağzıyla kuş bile tutmuştur.

NOT:"arkadaşlar burada adı geçen kahramanlarla ilgili gerçekten öyle düşünmüyorum. Bi anlığına aklıma geldi ve yazdım. Tamamiyle eğlence amaçlıdır. Aksine friday, sharon felan dahil tüm karakterleri severim."

MARVEL'LE İYİ BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin