3.BÖLÜM

6 0 0
                                    


'Ben ona aşık oluyorum galiba. Gidişine bile kırılmadım çünkü seviyorum. Gözleri deniz mavisi bense sonuna kadar ona vurgun gibiyim.Bir mucize olsun.Gözlerinin içine kedi yavrusu gibi bakıyorum. Mutluyum ama bir yandan da acı çekiyorum anlamsızca. ona gidip sana aşığım desem? Beni ciddiye alır mı? yoksa dalga geçip umursamaz mı? peki 'saçmalama 'derse. Aşk da yer yok mu saçmalamaya.Sanki ona aitim. Başka çocuklara bakmıyorum sevgilim varmış gibi davranıyorum. Gündüzleri neyse de geceleri çok kötü oluyor bu hisler uyutmuyor insanı. Onu aklına getirme diyorsunuz ama o aklımdan hiç çıkmıyor gibi boğazım düğümleniyor. O öyle güzel bakmasaydı ben bu kadar acı çekmezdim. O öyle güzel bakmasaydı ben bu kadar mutlu olmazdım. Onu düşünmek bana bu kadar mutluluk verirken bir yandan da sızlatıyordu içimi. Hiç haberi yok Farkında mıdır? Anlamış mıdır Görkem? Anlamıştır kesin. öyle bakıyordum ki ona... Kendi kendime bir sevdanın içine düştüm. O suçlu beni kendine aşık etti. Kendi kendime gaza gelmedim oda ışık yaktı bana. İşler ciddiye binecek ya serseri Görkem gelemedi.Kaçtı. İşler onun için hep dalga, ciddiyetsizlik ,umursamazlık.'

Ezgi farkında durumumun. Derslere nasıl gidip geliyorum görüyor yemek yemez de oldum kaç gündür iştahım da yok. Kamp bitiyor .Bu sabah son sabahımız . Ezgiyle amfiye son derse yürüdük kapıdan geri döndüm girmek istemedim. Ezgide benim yüzümden çok ders kaçırdı git sen yurtta uyuyacağım dedim de kızı zorla derse soktu.Amfiden yurda yürürken karşıma o çıktı. Evet Görkem karşımda.

' Asya biraz konuşalım mı ' dedi . Tek ihtiyacım olduğu şey aslında buydu biraz konuşmak hemde onunla. kafamla onayladım. Çardağa doğru yürüdük. Yine belertti o mavi gözlerini bana ama biraz doluydu gözleri ağlayacaktı sanki.

'Ben çok sevdim Asya. Onu başkasıyla görmek bana acı verdi sonra öğrendim sevmemeyi dik durmayı öğretti. ona kızmıyorum bana sadece sevmemeyi değil en güzel aşık olma nasıl onuda öğretti. bağlanma nasıl onuda öğretti. En güzel duyguyu da en acı duyguyu öğrendim. Gömüyorsun kalbine işte. Herkesin bir umudu bir savaşı var çünkü herkesin bir gideni var içinde uğurlayamadığı. Herkes intihar etmiştir ya kafalarına sıkarak yada umutsuzluğa kapılarak. ben sevdim seviyorum eski kız arkadaşım Melisayı. Ama bir güzel aldattılar en yakın arkadaşımla geçirdiler belime belime hançeri.Ama işte seversin ya karşılıksız koşulsuz öyle seviyorum onu bunları sana yakın arkadaşım olacağın için anlatıyorum '. dedi. işte gözyaşım gözlerimden akama dan boğazımda düğümlendi kaldı.Gözlerinin içine hala bakıyordum bana bu acı fazlaydı. yerimde olsaydınız ne yapardınız biliyorum masayı alır kafasına geçir.Yapamıyorsunuz işte sevmiyormuş gibi yapıyorsun sanki ondan hoşlanmıyorsun gibi bunu yapan bir insanım bunu yapan insanı da tebrik ederim. Çünkü o bir numaralı oyuncudur.

'İstanbul'a döndüğümüzde konuşalım. Benim öyle çok yakın kız arkadaşlarım yok. Okullar başlamadan Gezdiririm seni ' dedi. Masaya telefonumu koymuştum aldı. numarasını yazıp aradı.

Yurda doğru yürüdük.

' Ben giderim bırakmana gerek yok 2 adımlık yer ' dedim

'işte 2 adımlık yer bırakıyorum işte zahmete girmiyorum ' dedi hazır cevap ne diyebilirsin bıraktı.Sarıldık..

'Kendine iyi bak ' dedim

'beni dinledin sağol herkese anlamadım ben bunu belkide yeni tanıştığım birine anlatmak beni rahatlattı'dedi

'önemli değil görüşürüz' yurda girdim eşyalarımı topladım. İşte sevdiğim adam ona hissettiğim duyguları başkasına hissettiğini söyledi.Ezgi içeri girdi. Haykırarak ağlamaya topladıklarımı dağıtmaya başladım. yere oturdum nefes nefese başladım ağlamaya

'Kahretsin seviyorum ' diyerek sözlerim gözyaşlarımla ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK DEFTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin