Jack byl se svými kamarádami v loterii, kde vyhrál lístky na plavbu Titanicem.
Nastupovala Rose se svými rodičemi a jejím snoubencem.
Jack sice nastupoval poslední, ale stihl to. Nastoupil a šel se ubytovat do pokoje k úplně cizím lidem.Seznámení
Blížil se večer. Jack seděl na lavičce venku. Rose chtěla skočit z paluby Titanicu, protože nechtěla být se svým snoubencem.
Jack ji uviděl a zastavil ji. Podal Rose ruku aby zábradlí mohla přelést zpátky. Jak to ale přelezla tak oba dva zpadly na zem. Zrovna tam přišla "ochranka" a viděla je na zemi. Mysleli si, že ji chce Jack znásilnit. Proto to ta "ochranka" řekla Roseinému snoubencovi. Ten Jackovi vynadal.
Další den se šel Jack Rose omluvit za to, že ji nenechal skočit.
V tu chvíli se do sebe opravdu zamilovali.Obraz
Jack šel k Rose do kajuty, kde viděl obrazy od jejího oblíbeného malíře. Jack ho měl taky rád.
Chtěl namalovat Rose a taky ji namaloval, ale nahou.
Najednou přišel její snoubenec a oni museli utéct. Stihli utéct, ale snoubenec našel obraz na které je Rose nahá. Už od začátku se mu nelíbilo že je Rose pořád s Jackem, ale když uviděl ten obraz, naštval se ještě víc.Ztroskotání + záchrana
Její snoubenec řekl svojemu kamarádovi, ať připoutá Jacka
pouty k dolní kajutě, aby se utopil. Připoutal ho, ale Rose to zjistila a zachránila ho tak, že našla sekeru a přesekla pouta.
Jack byl s Rose na palubě.Titanic nečekaně narazil. Voda nejprve zaplavila jednu komoru, ale postupně zaplňovala i další. Titanic se začal potápět. Naštěstí měli pár záchranných člunů, ale všichni se nemohli zachránit. Jack Rose posadil na člun, ale ona vyskočila zpátky za ním. Titanic byl už asi v polovině zaplavený vodou, proto se začal rozpulovat.
Jak se rozpuloval, tak se začal úplně potápět. Potopil se a lidé, kteří zůstali na palubě zůstali v Severním ledovém oceánu. Byl hodně studený. Jack dal Rose na kousek lodě, který se nepotopil. Ale nemohli tam být oba dva.
Po pár hodinách už byli všichni mrtví, protože zmrzli.
Jenom Rose z těch kteří zůstali v oceánu přežila. Zapískala na píšťalku, aby se vrátili, protože se vrátil jeden člun a kontroloval jestli tam není někdo živí. Mluvit nemohla. Vrátili se a zachránili ji.Doufám že se Vám to aspoň trošku líbilo.
Zkrátila jsem to, aby to nebylo moc dlouhé, tak snad Vám to nevadí.