1

37 4 2
                                    

* Cloe P.O.V *

Sveiki, aš esu Cloe Greenrich. Man 17 metų, gyvenu su tėvais ir turiu vyresnį brolį, bei jaunesnę seserį su kuriais sutariu gerai. Gyvenu Bradforde ir turiu geriausią draugę Patricia, kuri eina į tą pačią klasę kaip ir aš. Na gana apie mane.
Ryte pabudau nuo pačio labiausiai užknisančio dalyko pasaulyje. Spėkit, kas tai? Taip, tai žadintuvas....
Su ranka užčiuopusi jį ant spintelės išjungiau. Lėtai pakilau iš lovos ir šiek tiek pasiražiusi nuėjau į dušą. Atlikusi rytinį ritualą grįžau į kambarį. Ten jau manęs laukė Lilly. Ji kiekvieną rytą ateina ir padeda man išsirinkti drabužius mokyklai.
-Labas, Karvute. Kaip miegojai? - nusivaipė ji. Ir priėjusi prie mano spintos pradėjo neršti, ką man šiandien apsirengti.
- Kaip čia miegosi, kai kažkokia lopė vis ateina naktį kažko paprašyt. - nusivaipius pajutau kaip rankšluostis nukrito nuo mano kūno. Greitai sucypusi pakėliau jį ir prisidengiau. Lilly atsisukusi ir pamačiusi kas nutiko atsisuko į mane ir pradėjo nežmoniškai juoktis.
- Baik! Geriau leisk man pasiimti apatinį trikotažą. - Nuėjau pasiimti jo, bet ji nesitraukė, o toliau juokėsi. - Traukis Lilly. Neužilgo ateis Patricia. Ir aš jau turiu būti pasiruošusi! - žvilgtelėjusi į laikrodį staigiai puoliau rengtis drabužius kuriuos išrinko Lilly. Tai buvo juodai baltas, languotas sijonas, pilkas croptopas ir baltos iki kelėnų einančios kojinės.

 Tai buvo juodai baltas, languotas sijonas, pilkas croptopas ir baltos iki kelėnų einančios kojinės

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prisėdusi prie makiažo staliuko, pradėjau darytis makiažą. Manau, kad ryškaus nereikia, tad pasidariau minimalų.
Greitai pašokusi, susimečiau knygas į kuprinę, nusileidau laiptais žemyn ir pametusi kuprinę prie lauko durų nuėjau į virtuvę. Ten jau buvo pusryčius paruošusi mama ir juos kemšantis Nicolas.
- Labas rytas. - pasakiau ir pakštelėjau mamai į skruostą.
- Labas. - tarė abu, bet Nicolui iškrito blyno gabaliukas iš burnos,todėl mes su mama pradėjome juoktis.
Pati prisėdau prie stalo ir pradėjau valgyti. Išgirdau durų skambutį. - Čia Patricia, ačiū mamą. Bet jau turiu lėkti, manęs laukia. - Padėkodama apsikabinau mamą ir išbėgau iš virtuvės, greitai apsioviau baltus aukštakulnius ir išėjau laukan. - Samara!
- Anabele! - surikome viena kitai apsikabindamos ir pradėjome juoktis. Taip mes vadiname viena kitą.
-Gražiai atrodai, kam čia taip išsipuošei? - susidomėjusi atsisuko Patri. Lilly žino ką man parinkti.
- Na reikia gi naujokams pasirodyti, kad aš ne paprasta mergina. Pirmas įvaizdis išlieka ilgiausiai. - Tarusi apsisukau 360° ratu, kad ji galėtų mane visiškai apžiūrėti.
- Girdėjau jie visi labai karšti! Laukiu nesulaukiu kol su jais susipažinsim. - Netverianti pradėjo cypauti, kad net kai kurie žmonės atsisuko į mus ir papurte galvas ėjo toliau.
- Ei, ramiau, visi žiūri į mus. Be to, mes jau priėjome mokyklą. Tad elkis kaip visada. - pasukusios į kairę jau matėme mokyklos teritoriją.
Kaip visada, įėjus į mokyklos kolidorių visi nutilo ir pradėjo žiūrėti kas atėjo. Pamate, kad tai aš su Patri iš karto nuleido akis ir sukeitė du rankų pirštus. Šis gestas reiškia, kad atsiprašo. Taip, manęs šioje mokyloje visi bijo, vien dėl to nes pernai metais primušiau vaikiną už tai, kad jis lietė mano užpakaliuką.
- Ramiai, laisvi. - pasakiau ir visi toliau šnekėjo savom temom ir nekreipė dėmesio į mane su Patri. Staiga durys su trenksmu atsidarė ir iėjo 5 vaikinai, visi vėl nutilo.
- O jie tikrai karšti, lydausi vien pagalvojus ką jie gali. - Tirpdama sušnapšdėjo man Patri.
-Ei, netrankykit durų! Ne jūs už jas mokat, kad trankytumėt jas!- surikau atkreipdama jų dėmesį į save.
-Lėlyte, nerėk ant manęs, nes gali to pasigailėti!- Juodaplaukis vaikinas riktelėjo man ir nusisukęs nuėjo pas Direktorių. Tikriausiai tvarkaraščio ir t.t
- Oh, koks įžūlumas, na jis dar nežino kas aš tokia. Pasigailės atėjęs čia. - Susinervavusi pasakiau Patricijai ir nuėjau į Dailės kabinetą.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Sveikos! Kuriu istoriją pirmą kartą. Tad labai noriu jūsų nuomonių apie šią dalį. Pasakykit trūkumus ir t.t.
Aišku jeigu bus skaitančių.
Iš karto sakau, veikėjų vardai sugalvoti mano, o žmonių išvaizda pasirinkta atsitiktinai kaip man patinka. Tikiuosi Nuomonių ( man jos dabar tikrai labai svarbios ).
Ir Tikiuosi bus skaitančių!
Beje, labai atsiprašau jeigu bus klaidų. Stengiuosi jų nedaryti, bet ne visada išeina.

I Feel YouWhere stories live. Discover now