* Zayn P.O.V *
(Veiksmas iš ankščiau)
Pabudau ryte nuo klaikiai skambančio žadintuvo. Pakilęs nuėjau į dušą, nusiprausiau ir susitvarkiau plaukus. Išėjęs iš vonios, iš spintos išsitraukiau juodus džinsus, juoda maikę ir juodus marškinius. Apsirengęs palikau marškinius prasagstytus.Pasiėmęs kuprinę nusileidau į apačią, virtuvėje jau pusryčiavo Doniya, Waliyha ir Safa.
- Labas, mergaitės.- Pasisveikinau su seserimis, o šios man tiesiog linktelėjo. Įsipyliau sulčių į stiklinę ir jas išgėriau.
- Jūsų nereikia nuvežt į mokyklą?- paklausiau seserų.
- Mane nuvežk jeigu gali.- Pašoko nuo kėdės Safa.
Nuėjau į kolidorių, užsimoviau juodus, converse firmos sportbačius ir išėjau į lauką. Ten manęs jau laukė Safa. Įsėde į mašiną išvažiavome į mokyklą.(Mokykloje)
Pasisveikinau su su Liam broliškai sukirsdamas rankomis ir apsikabindamas.
- Kur kiti?- Apsidairęs aplink ir niekur jų nematydamas paklausiau.
- Rūko, neužilgo ateis.- su jo žodžiais pamačiau juos ateinančius ir iš kažko besijuokiančius.
- Kas taip juokinga?- Susidomėjęs paklausiau jų.
- Ai, ten už kampo viena mergina eidama į mus užsižiūrėjo ir nepastebėjusi laiptelio, tėškėsi į žemę.
- Omg.- nusijuokdamas pasakiau. - Na einam į shule.- Įėjom į mokyklą stipriai trenkdami duris, visi sužiuro į mus.
-Ei, netrankykit durų! Ne jūs už jas mokat, kad trankytumėt jas!- Suriko rudaplaukė mergina, atkreipdama dėmesį į savę.
-Lėlyte, nerėk ant manęs, nes gali to pasigailėti!- Surikau ir nusisukau eiti pas direktorių į kabinetą, taip suerzindamas rudaplaukę.* Cloe P.O.V *
Nuėjusi į dailės kabinetą sukritau paskutiniame suole prie lango ir išitraukiau savo piešimo sąsiuvinį. Dailė man labai patiko ir sekėsi, nes aš gerai piešiu. Netrukus į klasę sugūžėjo ir kiti. Šalia manęs atsisėdo Megan, ji mūsų mokyklos kekšė.
- Ko tau čia, Megan?- suirzusi paklausiau.
- Tai sėdėt ir pakalbėt.- Tarė nusišypsodama.
- Pisk iš čia kale.- Tarusi pasisukau veidu į ją ir iškėlusi koją nuspyriau ją iš savo suolo. Tai pastebėjusi Patricia greitai atėjo atsisėsti pas mane.
- Jau maniau nebeišeis ji.- tarė pašnipšdomis.
- Na tai ir neišėjo, todėl išspyriau.- Nusišypsojau.
- Cloe, nepamiršk, naujokai mano. Nebandyk lyst, žinau, kad tai darysi.- Tarusi apsisuko ir nuėjo.
- Durna ji? Jie nepriklauso jai, ji negali mums nieko drausti.. Nieks vistiek jos neklausys.- Pasipiktinusi tarė Patricia.
- Nekreipk tu į ją dėmesio, tokių kalių kaip ji niekas neklauso. Nusilauš nagą pradės verkt. Tai ką ji čia aiškina.- Paprastai atsakiau. Ir nusisukusi toliau piešiau nudegintą medį. Man patinka piešti visokias keistenybes.Praėjus 14min pamokos atėjo mokytoja.
- Nu ar jūs negalėjot neateiti minutę ilgiau?!- Garsiai surėkė Nash. O visi kiti nusijuokė.
- Galėjau, bet nenorėjau, kad prarastumėt pamoką.- Ramiai atsakė mokytoja ir uždavė piešti ką norim. Aš toliau piešiau savo medį.(Po pamokų)
Grįžau namo, bet namie dar nieko nebuvo, todėl nuėjau į savo kambarį persirengiau ī juodus drabužius. Nusileidau žemyn ir apsioviau juodus superstarus. Išlėkiau į lauką, užrakinusi namų duris nuėjau į garažą, atsisėdau ant savo motockiklo ir išvažiavau į sandėlius.
Privažiavus sandėlius pamačiau nepažįstama mašiną, tad uždėjau ranka ant glock 18 užkišto mano kelnėse ir ėjau į sandėlius.
- Laba diena, bose.- Tarė Amanda vos tik įėjau į vidų.
- Laba laba. Keno ta mašina lauke?- sustojusi laukiau atsakymo.
- Atvyko Jack, Black gaujos vadas. Sakė pakalbėti dėl valdų. Ginklus atėmėme, jis švarus laukia jūsų kabinete.- Viską susakė man, kad žinočiau kaip elgtis.
- Gerai, daugiau be manęs nieko nepriimat į vidų. Kitaip teks imtis kitokių priemonių.- piktai tariau.
-Atsiprašau, bose, daugiau tai nepasikartos.- Nuleidusi galvą tarė ji.
Prisiminusi, kad manęs laukia Jack, nuėjau į savo kabinetą.
- Ir vėl susitikom, Jack. Ko dabar nori?- pašaipiai tariau ir atsisėdus į savo kėdę apžiūrėjau ar viskas užrakimta, nes visgi Jack čia kažkiek laiko buvo vienas.
- Norėjau pakalbėti dėl mano ir tavo Valdų. Su gauja svarstėme, gal nori sujungti gaujas? Ir tapsime daug stipresniais. Vadovaučiau aš.- Rimtai kalbėjo jis.
-Ne, jokiu būdu. Nenoriu su tavimi reikalų. Laisvas. Eik lauk.- Ramiai tariau net nepažiūrėdama į jį.
- Nagi Chloe, apgalok tai. - Mačiau jo akyse kažką keisto, lyg jis norėtų... Staiga jis pakilo ir iš po mano stalo ištraukė ginklą bandė šauti į mane. Bet aš buvau greitesnė ir šoviau į jį pirma. Jis parkrito ant žemės ir pradėjo inkšti.
-Jack, Jack, ką tu sau galvoji? Manai pavyks man kažką padaryti? Mano sandely? Visai durnas esi..- Sustojusi mėgavausi vaizdu kaip jis kankinasi. -Nori pabaigsiu tavo kančias dar greičiau?- priėjusi atstačiau ginklą į jį.
- Ne, Chloe, prašau! Atiduosiu savo gaują, tik palik mane gyvą.- pradėjo verkšlenti jis.
-Jack, ko taip suskydai? Aš tave nužudžiusi gausiu tavo gaują, tad kam man žaistis?- atsistojusi prieš jį šoviau jam tiesiai į galvą.
-Ate, Mažuti.- su pašaipa pasakiau jau be gyvybės ženklų, gulinčiam ant žemės Jacko kūnui ir išėjau iš kabineto.
-Amanda, kažkas sutvarkykit mano kabinetą. Ir pasakyk Arthur, kad paruoštų kitus, vyksime pas Jack gaują pranešti, kad aš jų nauja vadė.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Sveikos, antra dalis jau čia. Žinau, kad nieko gero. Bet bandysiu. Srr jei bus klaidų. Laukiu nuomonių ir skaitančių. ❤💕💝
YOU ARE READING
I Feel You
FanfictionJi - Mergina, kuriai rūpi mokslai, bet ji nėra ta kuriai tik ir patinka skaityti knygas. Tik grįžusi iš mokyklos, ji lekia į lenktynes, klubus ar tvarkyti savo mafijos darbelius. Jis - Vaikinas, kuriam terūpi kaip sužlugdyti silpnesnius už jį. Jo...