* Cloe P.O.V *
- Arthur, tu su Angelic, Mark ir James judėk prie paradinio išėjimo, jeigu kas bus netaip, pranešk.- Tarusi atsisukau į kitus.
- Jūs saugot čia, ir laukiat kol pranešiu ką daryti.- Sukomandavusi apsisukau eiti į vidų viena.
Tik man įėjus visi išsitraukė ginklus ir atstatė į mane.
- Nejaugi šausite į savo bosę?- Pašaipiai paklausiau visų. Visi nesusipatogine nuleido ginklus bei galvas.
Tik vienas drąsuolis liko atstatęs ginklą.
- Bose?- Šis paklausė.
- Taip, nužudžiusi kitos gaujos bosą, aš automatiškai tampu tos gaujos vadove.- Paaiškinau šiems.
- Nu tai mes žinom.. Bet pala, tu nužudei Jack?- Išpūtęs akis paklausė tas pats drąsuolis. Tik kažin ar ilgai jis tokiu bus.
- Taip, tu dar nesulranti? Užknisi žinok.- Jau susinervavus tariau.
- Man nevadovaus merga.- pasakęs norėjo šauti į mane. Bet aš jį kaip ir Jack, Nušoviau, tiesiai į kaktą.
- Kam dar aš nevadovausiu?- Susidomėjusi paklausiau.
Visi stovėjo kaip akmenys.
- Na gerai, aš Cloe, Raiders gaujos vadė. Nuo šiol jūs esate nebe black gauja, jūs pereinate į mano gaują, bet būsite šituose sandėliuose. Aš atvažiuosiu čia į savaitę vieną kartą. Jei kas skambinkite man. Kas čia būdavo vyriausias be Jack?- susakiusi kaip viskas bus paklausiau.
- Aš,-pakėlė ranką ir išėjo į priekį. - Aš čia buvau Jack dešinioji ranka.- Su baime pasakė mergina.
-Kuo tu vardu, brangute?- Draugiškai paklausiau, nes ši man pasirodė faina.
- Beka, Beka Simon.- Jau atsipalaidavusi pasakė. Šaunu, greitai pratinasi.
- Štai, Beka,- užrašiau jai savo numerį. - Skambink į šį numerį jeigu kas nors atsitiks.
Apsisukau eiti ir prie įšėjimo atsisukau į juos.
- Sutvarkykit šią padugnę.- Rimtai tariau.
Išėjus laukan su ranka pamojau, kad visi laisvi ir gali važiuoti. Pati sėdau į savo Audi, važiavau namo greitai._____________________________
-Labas, Lilly, Nicolai. Senai namie jau?- Nusižiovaudama paklausiau.
- Taip, tik įdomu kur tu panele basteisi?- Piktai atėjęs į kolidorių kalbėjo, Nicolas.- Mes bandėme tau prisiskambinti, kvaiša tu!- riktelėjo jau jis.
- Nerėk, debile. Buvau Skate parke. Atsipalaiduot norėjau.- pamelavau jiems, nes jie nežino kuo aš užsiimu.
Pamačius, kad jis dad kažką nori sakyti, greitai nubėgau į savo kambarį.
- Tai kur tu iš tiesų buvai?- Nesibeldusi atėjo, Lilly,- Nedrįsk meluoti, riedlentės neparsinešei.- pasakė ši kai ruošiausi sakyti, kad buvau Skate parke.
- Gerai.... Aš tau viską pasakysiu, bet nedrįsk niekam, girdi, niekam prasitarti apie tai.- Po ilgos tylos tariau jai. Galvojau ar pasakoti ar ne. Bet ji turi žinoti, ji apie mane žino daugiau nei Patricia.
- Gerai, pažadu niekam nesakysiu.- pavaizdavo, kad užsitraukia lūpas užtrauktuku.
Aš nusijuokusi pradėjau pasakoti jai viską._____________________________
- Oho,- išklausiusi negalėjo nesistebėti ši.- Na tavo gyvenimas nenuobodus ir pavojingas... Gal..Gal galėčiau prisijungti? Labai prašau.- Ši atsiklaupė ant kelių prašydama manęs.
- Kvailute, stokis. Žinoma tave priimsiu. Tik apsispręsk ar tikrai nori.- Liepusi tai padaryti nuėjau į dušą.Išėjusi radau Lilly sėdinčia prie mano stalo ir mastančią apie kažką. Nuėjau prie spintos pasiimti pižamos.
- Aš noriu to,- tarė ji staiga, kad aš net krūptelėjau.- Aš noriu būti Raider gaujos dalimi. Aš tam pasiruošus.- Nusišypsojo ši man.
- Gerai, ryt po pamokų lauk manęs prie parko. Tik atsargiai. Gerai?- Stumdama ją iš kambario daviau nurodymus rytojui.
- Gerai, labanaktis.- jai tarus tai užtrenkiau duris. Na dabar galiu eiti miegoti..Ryte pabudau žymiai ankščiau nei visada. Atlikusi rytinį ritualą apsirengiau juodus plėšytus džinsus ir megstinį su užrašu "Don't hurt her", plaukus susirišau į dvi eglutes ir pasidariau minimalų makiažą. Pagriebusi kuprinę bei telefoną nusileidau į apačią, apsioviau savo juodus Converse sportbačius ir išėjau laukan. Sėdau į savo mašiniuką ir išvažiavau į kavinukę kavos ir Spurgų.
- Man dvi dideles Latte ir 4 šokoladines spurgas.- Maloniai tariau pardavėjai.
- Gerai,- Greitai atnešė viską,- vardai?- paklausė.
- Cloe ir Patri.- Stebėjau kaip ji rašo vardus. Jai užrašius paėmiau kavą bei spurgas ir išėjau iš kavinukės.
Paskambinau Patri
P-Patri
C-ChloeC-Sveika, durnike, lysk laukan, tuoj privažiuosiu tavęs.
P-Gerai, Protinguole.Privažiavusi laukiau kol išeis Patri. Jai įsėdus padaviau jai kavą ir dvi spurgas.
- Ačiū, iš kur mašiniuks? Toks ahjns.-Negalėjo atsistebėti ši.
- Pirkau, šiaip.- Vartydama akis atsisukau į ją.
- Iš kur tokios šaibos?- susidomėjusi atsisuko.
- Paslaptis, gal kada pasakysiu.- Nusišypsojau jai.
- Gerai pavalgom ir judam į shuleee!- suriko kaip debilė ir pradėjo kimšti maistą.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Aš nežinau, ar man ją tęsti. Kaip gaut skaitytojų? Man reikia žmonių nuomonių apie šitą rašliavą. 😜
YOU ARE READING
I Feel You
FanfictionJi - Mergina, kuriai rūpi mokslai, bet ji nėra ta kuriai tik ir patinka skaityti knygas. Tik grįžusi iš mokyklos, ji lekia į lenktynes, klubus ar tvarkyti savo mafijos darbelius. Jis - Vaikinas, kuriam terūpi kaip sužlugdyti silpnesnius už jį. Jo...