☼seven☼

225 27 9
                                    

Maya s Calumem šli společně ruku v ruce k jejímu domu. Mya byla nervózní,nevěděla jestli dělá správně.

Calum pevne dúfal že im to výjde. Nemohol tu nechať Mayu. Miloval ju.

Když došli k jejímu domu hned začala šplhat  k oknu kde měla pokoj. Cal jí lehce přidržoval.


Když se dostala dovnitř, hned vzala tašku a začala balit vše nutné.

Najednou se pokojem roznesl zvuk jejího telefonu. Odemkla ho a přečetla si zprávu od člověka kterého tak moc nesnášela, Travise.

"Pokud budeš nadále s tím zkurveným asiatem tak na internet rozvěsím tvoje nahé fotky, dobře si to rozmysli Mayo."

Maya se  skácela k zemi a začala plakat. Když se zdálo že to bude krásné, tak se to stejně muselo pokazit. Maya vykoukla z okna s uplakaným obličej a promluvila na Caluma. "Nemůžu odjet Calume." řekla a zalezla

"Kurva! Maya čo sa deje? Kde býva ten parchant?! Zabijem ho a bude pokoj!"v Calumovi vrela krv. Vedel že s tým má niečo spoločné Travis. Nebyť jeho tak by sa nič nepokazilo a šli by preč.

Nevylezla. Pouze vzala do ruky mobil a napsala Calumovi.

Me: promiň, ale nemůžu

Calum: Bez teba neodíjdem Maya. Aj keby som tu mal ostať. Je mi jedno že nebudem na turné.

Me: nemluv nesmysli Calume. Odjeď prosím a zapomeň na mě, bude to nelepší

Calum: Maya ja bez teba nikam nejdem. Ostanem tu a budem ťa ochraňovať, dobre? Emotikona kiss

Me: Calume prosím, pokud mě miluješ tak odejdi.

Calum: Nemôžem Maya. Milujem ťa ale nenechám ťa tu ani omylom! Musím ťa ochrániť!

Me: ochráníš mě jedině tak, když odejdeš

Calum: O týžďeň budem pri tebe Maya.

Me: myslím tím na furt, zapomeň že kdy nejaká Maya existovala, zapomeň na zprávy se mnou a zapomeň na to že mě miluješ Cale, opravdu .

Calum: Nikdy. Radšej moju smrť Maya. Nemôžem na teba len tak zabudnúť. Nemôžem ťa len tak opustiť Maya. O týžďeň som pri tebe a žiadne výhovorky. Vrátim sa a postarám sa o teba. Aj o Travisa.

Me: jsi blázen Calume

Calum: Niesom Maya.

Me: jedině blázen může být do mě zamilovaný

Calum: Milujem ťa Maya tak tu nepíš blbosti. Niesom blázon. Ak áno tak jedine zamilovaný Maya.

Mayiny slzy tekli proudem. Byla tak oslabená. Chtěla být s Calumem ale také si musela chránit své

soukromý které má u sebe v mobilu Travis. Rozklikla si na telefonu zprávy s Travisem a napsala mu:

"Jsi spokojený? Poslala jsem ho pryč, člověka o kterém vím že mu na mě záleželo."

Calum pomalým krokom odchádzal od Mayinho domu a mieril na letisko kde si kúpil letenku a čakal na ohlásenie svojho letu. Bol smutný no musel počúvnuť Mayu. Nechcel aby sa jej niečo stalo. Bál sa o ňu každú chvíľu. Každú sekundu sa bál či sa jej niečo nestane.

Maya po pár minutách seběhla dolů do obýváku kde potkala rodiče kteří jí začali objímat a říkat jak se o ní báli. Nevěřila jim. Neveřila jim díky tomu že lk ní pouštějí Travise. "jsem moc spokojený." rozklikla novou zprávu. Přála si aby to už skončilo.

Calum mal o päť minut odlet. Vytiahol si mobil zo zadného vrecka svojich skinny jeansov a napísal Mayi.

Calum: Vrátim sa Maya. Vydrž to týždeň. Ja si príjden po teba. Budeme šťastní, to mi ver. Hneď po pristáni ti zavolám.

Me: stejně to neni dobrý nápad Cale.

Calum: Ale je.

Me:musím jít Cale. Rodiče pozvali Travise i s jeho rodiči. Ahoj


Calum: Ahoj Maya ♥ nevzdávaj sa. Ty to tých sedem dní zvládneš. Tomu pevne verím. Drž sa Mayulinka ♥

Me: Calume, chceš abych z tebe měla cukrovku?

Calum: Nie, prečo?

Me: jsi strašně sladký ♥

Calum: Aj ty^^ ako medík.. Nie počkaj! Ako šľahačk.. Ani to nieje tak sladké :/ ^^ ♥

Me: vážně přestaň, jinak tu cukrovku vážně budu mít :D

Calum: V tom prípade príjdem za tebou a budem ťa strážiť ako oko v hlave :* :)

Me: jak myslíš, ale opravdu musím jít, ahoj ♥

Calum: Ahoj Mayulinka ♥ moja včielka Maya^^ :*

Me: panebože Calume :DD

Calum: Deje sa niečo včelička?^^

Me: radši nic :D ahoj po třetí. ♥

Calum: Ahoj Mayulinka :* ♥



SweetieBooHahah- snad se vám toto líbilo, mám cukrovku z toho :DDD

sofia_penguin Dúfam že sa vám tento sladký shit páčil^^ btw prepáčte že dlho nebola nejaká časť. A ak sa niekto nudí tak choďte na môj profil a prečítajte si Wrong snapchat :DDD (poznámka SweetieBooHahah - reklama jak debil :DDDD )

With love Boo xoxo

&

Love ya'll

SMS /calum hood/Where stories live. Discover now