eleven

191 18 2
                                    

Calum otvoril oči a zamračil sa pretože pri ňom nikto neležal. Postavil sa a šiel do obývačky kde videl spiacu Mayu. Potichu sa zasmial a šiel spraviť palacinky s nutelou a šľahačkou.Maya se probudila díky hroznému kraválu který vycházel z kuchyně, nechtěně se zvedla z gauče a přešla do kuchyně kde viděla Caluma běhajícího sem a tam.

"Co to děláš?" zasmála se , poté přešla k pánvi a uviděla spálené palačinky.

"To asi měly být palačinky." znovu se zasmála.

"Chcel som ťa prekvapiť."ohrnul spodnú peru a tvár si schoval do dlaní."To nevadí." usmála se a sundala Calumovi ruce z tváře. Lehce ho políbila na tvář a pohladil ho po ní.

"Takže spravíš raňajky ty?"rozžiarili sa mu oči a pozrel sa na Mayu.

"Zbývá mi něco jiného ?" zasmála se a poté vyhodila spálené palačinky a hned na to udělala nové.

"Asi nie."zasmial sa a oprel sa o linku pričom sledoval Mayu.

Po dodělání je dala na talíř, natřela nutelou a dala na ně trochu slehacky. Jeden talíř si vzala a prosadila se s ním ke stolu kde hned začala jíst.

Calum si zobral svoj tanier a sadol si oproti Mayi.

"Chutná?" zeptala se Maya po chvíli a podívala se na Caluma.

"Veľmi."zasmial sa a dojedol. Postavil sa a šiel umyť tanier.

"To jsem ráda." řekla a poté udělala to samé.Calum utrel tanier utierkou a následne ho odložil. Oprel sa o linku a s úsmevom sledoval Mayu.

"Copak?" usmala se na něho Maya když si všimla ze ji pozoruje

"Milujem ťa."usmial sa a pritiahol si ju k sebe aby ju jemne pobozkal.

"Já tebe taky." polibek mu oplatila a poté ho silně objala.

Calum sa usmial a opetoval jej objatie."Co budeme dneska dělat?" podívala se na Caluma a usmala se.

"Neviem."mykol ramenami a zasmial sa.

"Nemáš dneska třeba zkoušku nebo něco takového?" zasmála se.

"Dobre že to spomínaš."zasmial sa a pokračoval. "O jednej máme skúšku."

"Ještě ze me mas." zazubila se.

"To máš pravdu."usmial sa a šiel si do kúpelky umyť zuby.

Maya následovala Caluma a udělala to stejně co on.

Calum si dočistil zuby a pozrel sa na Mayu. "Budeš sa sprchovať so mnou?"zazubil sa a vyzliekol si tričko.

Maya nadzvedla obočí.

"No vlastně, proč ne ?" zazubila se i Maya a poté si svlékla tričko pod kterým měla nové spodní prádlo.

"Konečne."zasmial sa a vyzliekol si tepláky.

Maya k němu přešla a lehce mu prejela rukou po rozkroku. "Žertuju." uchechtla se a znovu si oblékla tričko . "Příště."

"Si zlá. Teraz ma ospravedlň ale idem sa osprchovať a spraviť jednu prácičku."zamračil sa a ukázal na svoj rozkrok.

"Calume!" okrikla ho a zasmala se. "Já si jdu zatim hrát s RJ-em."

"Maj sa."vystrčil ju z kúpelky a zavrel dvere. Vyzliekol sa a zaliezol do sprchy pričom sa z kúpelky začali ozývať vzdychy.

Maya si pobavene povzdechla a šla do obývaku kde k ní hned spokojeně přiběhl RJ.

Calum dokončil svoju 'prácičku' a vyšiel zabalený v uteráku z kúpelky.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 20, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

SMS /calum hood/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang