KÜÇÜK SECDEM

209 17 8
                                    

Dava neydi ki?Annem şöyle cevapladı:
-Davamız Allah'ı sevmek ondan vazgeçmemek benden daha çok sevmek.
Demişti annem hala canlanıyor o an annem benden daha çok sev demişti bana.
Babam annem kadar çok düşkün değildi ama her zaman şükrederdi her zaman Elhamdülillah derdi.
Cuma günüydü okulumuz sabahcıydı dersimiz bitmişti annem okulumun çıkışına gelmişti beni bekliyordu ve bende çok sevinçliydim annem benide götürecekti.Annem hadi gidiyoruz dedi gülerek elini tuttum ve yürüdük evimize uzaktı.Hoca bizi bekliyordu bir sürü teyzeler ve kadınlar ablam yaşında kızlar vardı. Hoca beni öptü yanına oturttu ve namazdı konu "sen namaz kılıyor musun"dedi bana bende "hayır cevabını" verdim."İstiyorsan kilabilirsin dedi bana istiyor musun?" dedi bende "evet ama bilmiyorum ki dedim" kalktı dolaba gitti ordan küçük bir tane örtü ve secde getirdi "bak artık bu senin secden bunun üzerinde kılabiliceksin bu örtüyüde başına örtüceksin."İlk abdest almayı öğretti sonra namaz kılmayı çok güzeldi rûkuya eğilmek başımı secdeye koymak Rabbim'le konuşmak çok güzel bir duyguydu.Hamd olsun Rabbim sana.Sonra evimize gitmek için ayrıldık artık benimde bir hocam vardı bazı duaları öğrenmiştim onlar la namazımı kalabilirdim.Teşekkür ederim annem sana.Annem çok mutluydu tabiki bende.Eve yaklaşmıştık.Evde bir süpriz bekliyordu bizi. Neydi ki bizi bekleyen o süpriz?

Rabbin İçin Sabret Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin