Capitolul 2

45 1 0
                                    

M-am uitat in spate. Ma așteptam, ca im orice film horror sa nu fie nimeni, dar, spre mirarea mea, am vazut o femeie inalta care se pregătea sa ma sugrume. Am început sa tip.
-Am acest vis in fiecare noapte, i am spus eu prietenei mele cele mai bune.
Era singura in care puteam avea încredere. O cunosc nu de foarte mult timp. Ne am împrietenit pe la începutul clasei a V-a si am rămas prietene până acum. Am fost foarte mirata cand am aflat ca e la fel ca mine. Credeam ca sunt singura obsedata de chestii creepy si filme horror. Mda...ceva perfect normal.
- Eu cred ca ar trebui sa renunți la Justin Bieber. Pana si fantomele incearca sa-ti spună ca e aiurea, mi a spus ea pe un ton glumet.
- Stiu ca iti place si tie, am ras dandu-i lui Kirsty un pumn amical in umar. Deci, ce crezi ca înseamnă visul meu ?
- Înseamnă ca nu ar trebui sa ne mai uitam la seriile Creepypasta.
Suna clopoțelul.
- Hai sa mergem. Avem fizica. Pff...
Kirsty e genul de fata cu care ai putea rade incontinuu. Din orice suparare ea gaseste un motiv care sa ii dea o culoare de veselie. Imi aduc aminte cand am m-am izbit intr-un cos de gunoi si am cazut. Kirsty a început sa rada si dupa s-a aruncat si ea peste mine. Cat de amuzant a fost !




Picaturi de sange   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum