Codzienny dzień

219 7 4
                                    

Nazywam się Kornelia i mam 16 lat. Mój ojciec załamał się po śmierci mojej matki i zaczął pić. Moje życie nie jest łatwe... Mam mało pieniędzy bo mój ojciec nie chodzi do pracy tylko ja... Ide do szkoły,o 16.30 ide do pracy i o 19.00 kończę. Zarabiam zaledwie 45 zł! Moją pasją jest taniec a dokładniej balet. Gdy tańczę zapominam o całym świecie i... i nawet nie myślę oddaję się muzyce! Jednak nie mam pięniędzy na dobrą szkołe baletową a nawet na przeciętną. W szkole dużo osób mnie poniża bo nie mam pieniędzy. A przecież to nienajważniejsze w życiu! Chociaż... Gdybym miała milion! Wyprowadziłabym się na... Hawaje! Tak,tak na Hawaje! Tam jest zawsze ciepło... O czym ja myślę! Nigdy nie pojadę,nigdy nie będe miała wystaraczająco pieniędzy... W szkole wykupiam sobie obiad za 6 zł a reszta idzie na te gupie piwo! Nie mam żadnych nowych ubrań. Mam zalednie 3 bluzki,4 spodnie i 2 swetry. Moja jedyna przyjaciółka Emilia,której też jak mnie nie lubią w szkole ,pomaga mi bardzo. Gdy raz była w moim domu wyrzuciła mojemu ojcu wszystko w twarz. Zezłościł się. Wolę sobie tego nie przypominać... Nikt w szkole nie wie o moim zainteresowaniu - pasji. Ale i dobrze,wolę się nie wyrużniać.

---------------------------------------------
Podoba się? Dopiero zaczynam więc nie spodziewajcie się rewelacji.

Tylko TaniecWhere stories live. Discover now