Skip~
Sudah sebulan Kookie diambil oleh Pegawai Anak Angkat..bulan itu jugak Snsd tidak banyak senyum..Sone risau akan keadaan Snsd..suatu hari di concert Snsd..
"Lion Heart"
Selesai menyanyi lagu Lion Heart Snsd ke belakang stage kerana mereka perlu menukar pakaian untuk lagu seterusnya..
Skip~
Sedang Snsd menyanyikan lagu Party..tiba-tiba lampu stage terpadam..Snsd terkejut kerana mereka x tahu apa-apa tentang hal lampu yang terpadam secara tiba-tiba .
"Wae?"tanya Yoona kepada Sunny.
"Entahlah.."balas Sunny.
Tiba-tiba..sekumpulan lelaki naik bersama dengan kek yang bercahayakan api di atas lilin.
"Saenggilchukhahamnida..."nyanyi kumpulan itu.
"Huh?Exo?"panggil Snsd.
"Saenggilchukhamnida..."
"Sanggilchukha to Choi Sooyoung..saenggilchukhahamnida.."nyanyi Exo.
"wah~khamsahamida..x sangka korang ingat..aku sendiri pun lupa birthday aku..hehe"kata Sooyoung.
Selepas Sooyoung berkata begitu kendengarn bunyi gelak ketawa datang dari tempat penduduk & ExoShidae turut ketawa..
"Hahah tiuplah lilin"kata D.o.
"Okay.."balas Sooyoung sebelum tiup dia membuat wish.
Selesai meniup lilin..lampu kembali menyala kelihatan seorang budak berlari ke arah Snsd.
"Omma!!"jerit Kookie.
"Kook?"panggil Snsd lalu berlari ke arah Kookie.
Mereka memeluk Kookie dengan erat sekali.
"Kookie bogoshipeo..''kata Snsd.
"Nado bogoshipeo.."balas Kookie.
"Kook?but..how?"tanya Sooyoung.
"Haa..ni berkat daripada Sone!Sone telah memohon kepada Pegawai Anak Angkat supaya Kookie kembali kepada penjagaan Snsd..mereka semua risau akan keadaan sunbae.."balas Kris.
"Hah!?jinjja!?*pandang ke arah Sone*Khamsahamida Sone!!*bow*"ucap Snsd.
Hidup Snsd kembali gembira selamanya...
THE END
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••This chapter special untuk birthday Sooyoung unnie!Happy birthday Sooyoung unnie!
Sorry sebab ending ff ni x seronok..author x de idea..miannei!
YOU ARE READING
OMMA!!!
Fanfictionff ini mengisahkan sebuah kumpulan artis kpop perempuan yang menjumpai bayi sewaktu dalam perjalanan balik selepas habis membuat persembahan di Mnet...kalau nak tahu kisah ini lebih lanjut..sila baca ff ini jangan lupa vote sekali ya!!