Глава 2

121 9 0
                                    

Стилиан Виденов.. Така се казва.. В продължение на 8 месеца той си играеше с мен.. Аз му позволявах, защото по някаква причина го обичах. Имаше обаче нещо, което ме дразнеше и ме караше да рева по цял ден и цели нощи.. Имаше още едно момиче .. То не го обичаше така, както аз, но имаше чувства към Стили.. Името и е Цвети.. Едно лудо и красиво (до някъде) момиче.. Стилиан си ни подмяташе, докато тя просто го остави.. Той започна да се занимава само с мен. Така до един ден, който няма никога да забравя. Беше края на октомври 2013 година. Говорех по скайп, както обикновено .. Обаче този път в разговора имаше и друг човек. Разлигавих се.. И започнахме една игра. "Истина или се осмеляваш" ме попита непознатото момче.. Аз като най-голямата глупачка казах, че се осмелявам. Тогава се случи.. Той ме предизвика да си сваля блузата на камерата ... Аз го направих за момент.. И той ме снима. Започнах да го умолявам да не я качва във фейсбук.. Но той не ме послуша.. Стилиан не ми помогна.. Той не каза абсолютно нищо.. Бях поразена... Плаках .. Молих се... Не ме отразиха.. В този момент имах само един човек до себе си.. (Ее... Двама.. Но по-късно ще разкажа за втория.. ) Този човек беше братовчедката ми.. Тя също се казва Цвети.. На 22 години беше тогава, но въпреки това ми помогна .. Включи се в разговора и айде.. Оправи ги набързо.. Естествено те се насраха от страх.. Тъй като тя работи в МВР ..

Любовен Живот.. Във ФейсбукWhere stories live. Discover now