Една вечер Юли ми се обади.. Да си говорим.. Поне така си мислех ... Говорихме дълго време, докато той ме пита внезапно "Имаш ли чувства към Стили". Аз му казах твърдо не.. Нямах намерения да му казвам още за мен и Стили.... А и Стилиан също не искаше все още. Юли започна да ме разпитва още дълго време.. И накрая просто му казах, че съвсем малко си харесвам Стили.. Юли замълча.. Настъпи неловко мълчание и той затвори телефона. Веднага след това съобщих на Стилиан.. Той се учуди.. Пита ме как съм събрала този кураж да кажа такава новина на гаджето ми.. Особено ако е свързано с най-добрия му приятел..
Аз не обичам да лъжа.. Все тая кой.. Аз не мога да го правя...
След около час телефона ми звънна.. Надникнах и видях, че е Юли.. Незабавно вдигнах телефона и веднага се стрелнаха думи, които ме удариха в сърцето.. Не знам защо, но сигурно заради това, че той плачеше .. Едвам изрече:
"Добре, Ани, кажи ми само как си харесваш двама едновременно?!? Нали твърдиш, че харесваш и двама ни.. Как става това?!? Заради теб се скарах с много приятели.. Включително и Стилиан... Аз наистина те обичам.. Винаги ти помагам.. Защо ти не ме обичаш?!? .................. Ти май още обичаш Стили? Така е нали?"
Бях се загледала в телевизора и без да се замислям казах "Да".. Чак след 10 секунди се усетих какво бях казала .. Бях си признала.. Истината беше излязла наяве... Той започна да хлипа и с последни сили ми каза:
" А-а-ани .. Нека си останем едни фр и тва е което искам да ти кажа.. Първата любов винаги остава жива.. Трябваше да се досетя"
След това затвори телефона.
KAMU SEDANG MEMBACA
Любовен Живот.. Във Фейсбук
RomansaТози разказ е посветен на живота ми.. Всичко е една гадна истина... Не правете такива грешки НИКОГА.. Може да развалите хиляди приятелства.. Заради една зарибявка