Dünya'lar Benim Olurdu

34 3 4
                                    

İlk olarak kısa ve tek bölümlük bi hikaye yazacağım . Umarım beğenirsiniz ..

Evet , evet yine yanımda işte o . Deli gibi sevdiğim adam . Biliyorum belki biraz çocuğum ama onu çok seviyorum . 7. sınıftayız . Çok iyi ARKADAŞIZ . Onunla yan yana oturuyorum . Onu gördüğümde ne bileyim içim .. bi başka oluyor . Gözlerinin mavisinde koyu kahvelerim kayboluyor sanki . Ona baktığım an hayat dursun , herkes sussun istiyorum . Sadece o ve ben , yani biz olalım istiyorum . Şu an dersteyiz . Defterine bi şeyler yazıyor .. siyah defterine .. Acaba ona ' seni seviyorum ' desem ne yapar ? Neden bilmiyorum ama şu an kendimden çok utanıyorum ...

Sonunda 8. sınıfa geçmiştik . Ben hala onu çok seviyordum . Geçen gün sahile indik . Bana bir şey söylemesi gerekmiş . Bana sarıldı . Zaten hep sarılırdık . Kumlara uzandık . Bir müddet sadece beraber denizin muhteşem dalga seslerini dinledik .. Bu ses .. muhteşemdi . Rüzgar da sanki dalgalara eşlik ediyor , muhteşem bir orkestra kuruyorlardı . Sevdiğim adamın saçları eşsiz bi güzellikle rüzgar da hareket ediyordu . Biraz daha oturduktan sonra bana ' Hayır söyleyemiyeceğim ben .. of lanet olsun .. ' gibi şeyler söyledi . Üstüne gitmedim . Çünkü o bunu sevmezdi . Ona deli gibi aşıktım . Neden bilmiyorum ama kendimden çok utanıyorum ..


Lise 2 ye geçtik aynı lisede okuyorduk . Bugün benim yanağımdan öptü . Onun öptüğü yer , sanki birden alev aldı . Kan bütün vücuduma hızlıca pompalanmaya , kalbim yerinden çıkacakmış gibi ağzımda atmaya başladı . Ona bu denli aşıkken o beni hiç görmüyordu . Ama en çok neye yanıyorum biliyormusunuz ? Onun çok yakınında olup ; onu öpememeye , o yumuşak saçlarında elimi gezdirememeye yanıyorum . Kalbim .. onu isterken , aklım doğru olanı seç o senin arkadaşın diyor . Aklımın dediğini yapmak istesemde .. olmuyo .. lanet olsun ki olmuyo .. onu sevmekten vazgeçemiyorum .. Ve şu an kendimden çok utanıyorum ...

Lise 3 deyiz . Annem ve babam öldüler . O yüzden ben tek yaşıyorum . Bugün o aşık olduğum mavi gözlerin sahibi bana geldi . Üzgündü .. onu tanıyordum .. ne oldu diye sordum . İçeri geçtik ve bana birden sarıldı . Ama bu sarılış ; hani sevdiğin bi insanı kırk yıl görmezsin de , büyük bir özlemle sarılırsı ya .. işte öyleydi . Biraz konuştuk . Sevgilisindeb ayrılmış . Şu an ise koltukta , dizlerimin üzerinde , yüzünde buruk bir tebessüm ile mışıl mışıl uyuyor sevdiğim adam .. Onun bu hali çok güzeldi . Saçlarını okşadım . İlk defa saçlarına dokunuyordum . Çünkü o saçlarına dokunulmasını sevmezdi .. Neden bilmiyorum ama kendimden çok utanıyorum ...

O mavi gözlerin sahibi , bi bakışıyla içimi eriten kişi şu an toprağa giriyor . Elimden gelen tek şey sadece ağlamak. Ona daha seni seviyorum diyecektim .. ama diyemedim . Cenazeden sonra yanıma küçük bi kız geldi . Elime sevdiğim adamın siyah defterini verdi ve gözden kayboldu . Bense sadece arkasından bakakalmıştım . Deftere baktım ve tekrar ağlamaya başladım . O gitmişti .. En sonunda defterin kapağını usulca açtım . İlk sayfada benim adım ve onu adı büyük harflerle özenli bir şekilde yazılmış ve ortasına kırık bi kalp çizilmişti . Gözümden bi damla yaş usulca aktı . İkinci sayfada resmim vardı . Resmim büyük bi özenle çizilmişti . Sayfayı çevirdim ve okumaya başladım ..

Sevdiğim kadınla şu an dersteyiz . Evet onu çok seviyorum . Ama .. ama biz sadece arkadaşız . Ben onun için ölürüm .. Hani hocalar der ya ' ali camda atla dese atlayacakmısın ' .. hah eğer koyu kahve gözlerin sahibi , sevdiğim kadın dese gözümü kırpmadan .. hiç tereddüt etmeden atlarım . Keşke arkadaş değil de .. sevgili olsaydık . Geçen gün onun yanına gittim . Onu çok özlemiştim. Ona öyle bi sarıldım ki sanki kırk yıl hasret kalmış gibi .. ona yalan söyledim .. benim hiç bi zaman sevgilim olmadı .. onları sırf sevdiğim kadına yakın olmak için yaptım

Şu an hıçkırıklarla ağlıyordum . Ne yani o da beni mi seviyordu ?? Tüm sayfalar bizim ile alakalıydı . Son sayfaya geldim

Kahve gözlüm .. sen bu defteri okuyosan ben ya senin aşkından kavrulup , alıp başımı gitmişimdir ya da toprağın üzerimi örtmesine izin vermişimdir . Keşke bana bir kez seni seviyorum deseydin dünyalar benim olurdu . Sana söylemek istediğim tek bi şey var kahve gözlüm

SENİ SEVİYORUM ...

Nasıl olmuş canlarım ? İlk kısa hikayem . O yüzden tecrübesizim . Umarım beğenirsiniz ..

Ruhumdan MısralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin