Perspectiva lui Edward :
Nu știu ce e cu mine , cum nu știu nici ce mi-a făcut fata asta . Încă de când am vazut-o în cafenea am știut ca are ceva special , însă nu știu ce . E atât de frumoasă , iar principalele ei atuuri sunt bunătatea și răbdarea . De unde știu asta ? Ei bine , dacă ar fi fost o persoana rea nu m-ar fi lăsat sa stau la masa ei , așa cum a făcut și prima femeie pe care am întrebat-o dacă o pot acompania cât timp îmi beau cafeaua , însă m-a refuzat "politicos" , spunandu-mi ca așteaptă pe cineva . I-am mulțumit doamnei și am căutat o alta masa , iar atunci am vazut-o pe ea . Se vedea ca era concentrata pe ceea ce facea pentru ca , pur și simplu nu își putea dezlipi ochii din laptop . Nu mi-a observat nici măcar prezenta în fata ei , ci a trebuit sa aștept câteva minute pana sa mă fac văzut .
De la distanta puteam sa îi admir corpul suplu , care părea lucrat la sala și era "invelit" în haine negre , și parul , care avea o culoare aproape la fel de neagra precum hainele , însă dacă mi-a stârnit interesul deja cu acestea , când i-am văzut ochii am rămas fără aer . Erau cei mai negrii și mai frumoși ochi pe care i-am văzut vreodată , iar singurul lucru care îmi vine în minte când îi privesc este misterul , misterul care , cel mai probabil se învârte în jurul ei , pentru ca bănuiesc ca nu poți afla ceva despre ea prea ușor .
Brusc , parcă nu îmi mai pasa de nimic când eram cu ea la masa . Am putut realiza ca e o persoana răbdătoare doar datorita conversației pe care o avuse cu un anume Victor , și care cel mai probabil era și iubitul ei . Se pare ca aveau ceva probleme și gelozia a pus stăpânire pe mine atunci când gândul meu a zburat la ce vor face pentru a trece peste .
Și din nou mă lovește nebunia când îmi aduc aminte ca nici măcar nu trebuie sa îmi pese de Emma , pentru ca ea are un prieten care o iubește și mai e și minora . Misiune imposibila însă , pentru ca zâmbetul ei îmi apare în minte și inima mea pare sa bata mai tare .
Îmi pierd mințile , la naiba . Poate era mai bine dacă as fi plecat și nu ne-am fi întâlnit niciodată . În momentul acesta , cel mai probabil sărbătorește cu iubitul și eu mă gândesc cum sa mi-o scot mai repede din cap . Frumoasa situație , ce sa zic ?
Decid ca e timpul sa mai fac și altceva inafara de a mă gândi la ea și exact atunci telefonul începe sa îmi sune . Nu as răspunde nici dacă de partea cealaltă a firului ar fi președintele, însă am nevoie de asta pentru a nu mă mai gândi la ea . Se pare ca cel ce insista sa îi răspund e nimeni altul decât prietenul meu din copilărie , David . Mereu ne-am inteles foarte bine și chiar dacă eu m-am întors înapoi în Spania pentru a face facultatea acolo , am păstrat legătură .
- Salut , David . Ce mai faci ?
- Salutare ! Eu sunt bine , dar tu nu vei fii .
- De ce ? Nu am făcut nimic !
- Bineînțeles ca nu ai făcut nimic , nici măcar nu ai trecut pe la mine la birou sa vorbim . Credeam ca suntem prieteni .
- Scuze , frate ! Am fost sa beau o cafea la un local din apropiere și am cam pierdut noțiunea timpului, iar după am trecut pe la mama , știi cum e ea . O sa trec acum pe acolo .
-Te aștept .
Și așa m-am ales cu o vizita de făcut . Îmi iau cheile de la mașină și ies din casa . Scot mașina din garaj și după ce ies din curte informez paznicul ca poate sa introducă codul de securitate pentru a bloca intrarea în locuință.
David lucrează împreună cu tatăl meu , iar pana la firma nu fac mai multe 20 de minute . După ce parchez mașina mă îndrept spre biroul acestuia , surprinzandu-l intr-o stare de melancolie care mă uimește de-a dreptul . Niciodată nu l-am văzut pe David în starea asta , nici măcar atunci când s-a despărțit de prima sa iubita și asta e o premiera pentru mine .
- Știi ? Sunt chiar curios sa aflu cine este minunăția care l-a adus în starea aceasta pe prietenul meu fără suflet .
- Foarte amuzant , sa știi !
- Nu ai de gând sa îți mărturisești păcatele ? Îl întreb și văd ca zâmbește la întrebarea mea .
- Ce m-as face eu fără confidentul meu , nu ?
- N-ai exista ! Spun și când îmi aude replica bufmim amândoi în ras .
- Tot așa ai rămas . Mă bucur ca te-ai întors .
- Serios acum , ce e cu tine ? Păreai destul de îngândurat când am intrat . Ai probleme cu munca ?
- Nu , nu , totul merge bine ..
- Ok . Atunci ce s-a întâmplat ?
- E vorba despre o "ea" .
- Nu pot sa cred ca am trăit sa o văd și pe asta . Tu ? Suferind după o fata ? Cine ești ?
- Nu sufăr , Ed . Sunt doar puțin trist , atâta tot . Se pare ca răspunsul meu l-a cam supărat , se vede ca ceva nu e în regula . Prietenul meu nu acționează așa , și dacă a facut-o înseamnă ca fata e chiar importanta .
- Îmi pare rău ! Ce s-a întâmplat ?
- A plecat .
- Te-a părăsit ? Ok , acum sunt chiar șocat . Adică .. nicio fata nu te-a părăsit pana acum . Ea sigur nu știe ce pierde .
- Nu m-a părăsit !
- Atunci ce s-a întâmplat ? Spune odată , omule , nu mă mai lasă asa !
- Ea lucra aici , însă cum își făcea treaba perfect , tatăl tău i-a oferit postul de director adjunct al firmei pe care o deține acolo , deoarece un coleg a obținut un contract foarte important și era nevoie de ea acolo . Dacă ajungeai mai repede aveai șansă să o cunoști , a trecut mai devreme pentru a-si lua rămas bun ..
- De ce ar trimite-o tata pe ea când putea sa angajeze pe cineva de acolo ?
- A plecat in Constanța . Ti-am spus : e cea mai potrivita pentru a face asta și domnul Elias are încredere în ea . Plus de asta, ea a locuit acolo înainte și a și lucrat o perioada în firma . Așa a cunoscut-o tatăl tău .
- Ok , și dacă e din Constanța , ce căuta aici ?
- Am inteles ca voia sa se mute în alt oraș , nu stiu de ce , și domnul Elias i-a propus sa lucreze aici .
- Bine , dar tu de ce ești în starea asta dacă nu a fost nimic intre voi ? Sau a fost ?
- Nu a fost . Tocmai asta e problema . As fi vrut sa fie . Ea , deși e genul de fata care nu prea zâmbește , a reușit sa mă facă sa mă atașez de ea , și nu știu dacă țin la ea ca la o sora sau e ceva mai mult , însă știu ca o sa îmi fie greu sa nu o mai văd .
- I-ai spus și ei despre asta?
- Nu . Nu prea părea ca ar vrea o relație , și mereu m-a considerat doar un prieten . Ba chiar mi-a spus ca așteaptă sa o sun când o sa se nască "nepoțelul" ei .
- Te-ai incurcat cu sora ei ?
- Nu , frate , nici nu știu dacă are sora . Se referea la mine . La mine ca la un frate .
- Asa are sens ..
- Mda ..
- Dar , totuși , de unde și pana unde s-a ajuns la un copil ?
- Nu a bătut la ușă când a intrat și m-a prins cu Jennifer mai demult , iar după asta nici măcar nu am îndrăznit sa-i spun ceva despre sentimentele mele ..
Nu știam cum sa reacționez când i-am auzit răspunsul : sa rad de faptul ca a fost atât de neghiob încât sa nu încuie usa sau sa îmi para rau pentru el , pentru ca în sfârșit place o fata și o da în bara rău de tot. Știu ca suferă , se vede după fata lui asta, însă o sa încerc sa-l ajut cumva .
- Știi ? Nu degeaba suntem prieteni atât de buni .
- Nu cred ca ți s-a întâmplat ceva asemănător .
- Nu prea seamana situațiile , dar sfârșitul da . Spun și îmi aduc aminte de micuța bruneta din cafenea .
- Ce s-a întâmplat ?
După ce îi povestesc despre cum am cunoscut-o , cum m-am purtat cu ea și tot ce s-a întâmplat cât am fost la cafenea , David era acaparat de cele povestite de mine și părea sa fi uitat puțin de problemele sale . Și se pare ca roata s-a întors mai repede decât as fi crezut , fiind rândul lui sa facă mișto de mine , spunând :
- Tu , "Marele Cuceritor " , cucerit de o minora ? Frate , ai grija , nu vreau sa te vizitez pe la închisoare . Nu cred ca uniforma dungata s-ar potrivi tenului tău .
Și începe sa rada cu atâta pofta , încât parcă m-ar molipsi și pe mine , dacă nu as fi eu subiectul batjocorei .
- Foarte amuzant . Sa îți aduc aminte ca tu erai ăla care plângea după o fata când am intrat ?
- Totuși , ce te-a apucat sa îi cumperi o floare ?
Și , întrebarea fiind rostită , inevitabilul s-a produs . Confuzia mi se putea citi pe fruntea încrețita și întrebările curgeau de la sine . De ce am făcut asta ? De ce m-am așezat la masa ei ? De ce i-am cerut sa ne vedem mâine ? De ce i-am dat floarea ? De ce vreau sa aflu mai multe despre ea ? Și cel mai important : de ce o vreau în preajma mea ?
CITEȘTI
Muza
RomanceEmma Ross , o femeie în vârstă de 23 de ani își pierde încrederea în bărbați după ce iubitul ei o înșeală chiar atunci când ea avea nevoie de sprijinul acestuia . Ce se întâmplă când Edward Stone , in varsta de 26 de ani , apare în peisaj și îi aduc...