#1

939 61 7
                                    

Vzbudilo mě zpívání ptáčků přes nastevřené okno. Sluneční paprsky mi osvítily celý pokoj. Bylo krásné jarní ráno.
Někdo zaklepal na dveře: ,,Harolde?'' byla to moje matka. Otevřela dveře, v rukou nesla tácek s jídlem.
,,Dobré ráno. Tady máš snídani, až do postele.'' řekla, zasmála se, posadila se na postel a podala mi to. ,,Dobré'' tácek jsem si s chutí vzal. Byl tam banán, toast a nějaké pití. ,, Najez se, připrav se a prijď zamnou dolů. Potřebuju si s tebou o něčem promluvit.'' kývla na mě a odešla.
Najedl jsem se. Tác jsem odložil na noční stolek vedle mě. Vzal jsem si na sebe pár věcí a sešel za mojí matkou. Seděla u stolku s podepřenou bradou o svojí ruku.
,,Tak co potřebuješ?'' zeptal jsem se a sedl si na židli naproti ní. Narovnala se.
,,Harry, dlouho jsem přemýšlela zda už je ta správná chvíle. A ona ta chvíle je. Už ti je jedenadvacet let a chci aby ses oženil.'' nejistě jsem se na ní podíval.
,,Ale ty víš že já se nechci ženit! Ještě si chci užívat života.'' když jsem se rozhodl odejít, rychle vstala a chytla mě za zápěstí, podívala se mi do očí.
,,Ne Harry, musíš kvůli rodině. Nechala jsem poslat pozvánky na bál kde si nějakou nevěstu vybereš.'' otočila se....,,Už nejsi malý kluk, musíš se starat o vlastní rodinu a připravit se na budoucí vládnutí." dodala a zavřela za sebou velký dveře které udělaly nepříjemnou ránu. Na místě jsem strnul, nemohl jsem se ani hnout. Moje srdce nic k ženám necítilo ale ona to neví. Jak jí to jen mám říct?
Odkráčel jsem do svého pokoje na balkon, kde jsem si sednul , díval jsem se na naší krásnou zahrádku plnou krásných rozkvetlých květin. Miluji tohle roční období.
Tenhle pokoj jsem chtěl vždy jen kvůli tomu výhledu. Od mala jsem sledoval našeho zahradníka jak se stará o ty překrásné růže. Tak jemně se k nim choval. Je to můj kamarád, mrzí mne že odchází. No ano....to je to stáří.
Dneska má přijít pár uchazečů o místo zahradníka.
,,Princi Harolde, máte jít ihned dolů.'' přišel zamnou sluha. Kývnul jsem a sešel jsem s ním dolů. Matka seděla na trůnu a vyhlížela mě. Sednul jsem si vedle ní, stejně jsem věděl že by mi to nařídila. ,,Už jsou tady uchazeči, chci vybírat s tebou, více tomu rozumíš." usmála se.
,,Zavolejte prvního!'' zakřičela na sluhu u dveří. Do dveří vstoupil hnusnej, spocenej chlap. Smrděl tak až by i ty kytičky z toho smradu uschly.
,,Dobrej, já jsem Franta a chtěl bych bejt zahradníkem.'' řekl a dal si ruce v bok.
Vybírání trvalo celou věčnost. Už jsme toho chtěli nechat ale sluha nám pustil ještě jednoho.
Dveře se otevřeli. Za nima stál mladý, krásný brunet s modrým tričkem a obyčejnýma černýma kalhotama. Přistoupil blíž, uklonil se a začal povídat. ,,Dobrý den, já jsem Louis Tomlinson a chtěl bych se stát vaším novým zahradníkem.'' jeho hlas byl tak jemný, tak krásný. Neuvědomoval jsem si že si ho prohlížím až moc dlouhou dobu a neodpovídám. Matka do mě rukou štouchla. Odkašlal jsem si, vstal jsem a řekl. ,,Bereme vás.''
On se na mě tázavě podíval: ,,Já jsem myslel že se mě budete ptát na nějaký otázky princi'' to jak mě oslovil bylo tak krásné. ,,Ne, stejně už nikdo lepší nepřijde.'' sedl jsem si. On poděkoval, uklonil se a odešel. Musel jsem se kousnout do rtu když jsem uviděl jeho prdelku.
----------------------------------------------
Takže...doufám že se vám můj oficiálně první zveřejněný příběh líbil a že vás to neodradilo od dalších dílů který budou, doufám, o moc zajmavější! ☺️ Budu moc ráda když ohodnotíte:)
Hope you like it<3 niallerka17

It's true? || Larry Stylinson|| CZ || ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat