Herşeyin Başladığı O An

661 149 36
                                    

Merhaba benim adim Melih sıkıcı bir hayatim var evden okula okuldan eve sürekli böyle bazen diyorum keşke maceralı bir hayatim olsa sürekli aksiyon kaçış ah be ah nerede o günler neyse böyle geçiyor işte hayatım kendimi pc oyunlariyla meşgul ediyorum tv'yi açtığımda ise sürekli Suriye'deki çatışmaların şiddetlendiğini can kaybının her geçen gün arttığının bilgisi geliyordu bende kucuk seyleri cok abartan bi cocuktum film izlemeyi severdim ozelliklede bilim kurgu zombili filan bayada bi etkileniyordum keske benimde hayatim boyle olsa surekli aksiyonlu macerali olsa diyorum neyse bugun yine tv yi acmistim her kanalda suriyedeki savas buyuyor cocuklar yetim kaliyor birde ustune ustluk rusyada girmis bolgeye dunyanin gelecegini kotu goruyordum hemde cok kotu artik dunyaya eskisi gibi huzur mutluluk hukmetmiyordu savas para hukmediyordu dunya devletleri arasindaki durumlar git gide kotulesiyordu dunya artik isinmaya baslamisti felaket kapidaydi bunun farkina varabiliyordum acaba ne olacagini diger insanlarda biliyormu diye dusunuyordum dunya devletlerindeki kaynaklar hizla azaliyordu duzensiz nufus artimi kaynaklar eskisi gibi dayanmiyordu tabi bunlarda yeni kaynak arama pesine dusuyorlardi ozelliklede rusya ve amerika ellerindeki silah sayilari bomba sayilari baya fazlaydi ikiside dunyanin en onde gelen devletiydi herseyde ilk ikisi one atiliyordu diger devletlere pay birakmiyorlardi beni en cok korkutan ise dunyada 5000 i gecik atom bombasi olmasiydi birde simdi o yetmezmis gibi onun kat kat buyuk bir bomba daha yapildi ama bu sefee yapan amerika rusya degildi kuzey koreydi hidrojen bombasini yapmisti denemesini tv den izlemistim okyanusun icine firlatilmisti bomba patladiginda gorduklerim beni dehsete dusurmustu okyanus resmen gokyuzune dogru yerinden firliyordu sanki bu durum butun dunya devletleri tarafindan kinanmisti sanki onlarda yapmiyorlardi neyse ya bosverelim bunlari tv izliyordum nato toplanmisti rusyaya savas acilmasi kararlastiriliyordu durum cok kotuydu savas artik kapimizdaydi ulkeler asker hazirlama isini hizlandirmisti sinirlara patriot fuzeleri konuluyordu savas bu vakitten sonra kesindi biliyordum boyle birsey olacagini cok belliydi butun devletler en buyuk yandasini satmaya hazirdi cunku hepside cikar savasindaydi artik benimde hazirlik yapmam gerekiyordu biliyordum cunku ellerinde asker kalmiyicak fuze kalmiyacak hepside nukleer bombalara sarilicakti ilk isim radyasyondan korunmak icin gaz maskesi almak olucakti...

- anne ben cikiyorum isim var

- tamam oglum yemege yetismeye calis

- tamam anne

Gaz maskesi almak icin yola koyulmustum biraz sacma geliyordu ama tedbiri onceden almam gerekiyordu...

Arkadaslar bu benim ikinci bilim kurgu kitabim umarim hatalarimda bana anlayis gosterirsiniz eksiklerimi duzeltmem icin yorum yapmayi unutmayiniz vote bekliyorum.

Kıyamet : Yeni Bir DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin