Kafaya Takılan Sorular

98 24 4
                                    

Herşey hazırdı artık gitme vakti gelmişti dünyayı ve insanoğlunu düşünüyordum bize yaptıklarına bakıyordum ve dünyaya yapacaklarına daha kimsenin neler olacağından haberi bile yoktu herkes zamanını güle oynaya geçiriyordu nasıl bu kadar görmezden gelebiliyorlardı olayları hepside zamanlarını boş işlere harcıyordu ve halen dahada harcamaya devam ediyordu...

-hazırmısın evlat

+hıh noldu baba

-gidiyoruz oğlum herkes bindi arabaya görmüyormusun

Yine hayatı unutmuştum insanların ne yaptıklarını düşünüyordum herkes arabaya ne ara bindi aklım fikrim ermiyordu daha eve girecektim son kez ama halen daha iş işten geçmiş değil...

+baba az beklermisin son kez eve girip çıkıcam

-tamam oğlum hadi çabuk ol bu kadar kişi senimi bekliyecek

+tamam hemen geliyorum

Evimin kapısını yavaş yavaş gıcırdatarak açtım ve her zamanki kokusunu içime çektim bu sondu hala inanamıyordum bu eve son girişim ve çıkışım olacaktı yavaşça gözümden yaşlar süzülerek odalara bakıyordum teker teker, her odada bir anım vardı bi üzüntüm mutluluğum vardı... ah be keşke böyle şeyler olmasaydı, hayatımın geri kalanında neler olacağından bile haberim yoktu ama babamında dediği gibi çok büyük acılar çekeceğimiz kesindi en çokta korkutan ailemden akrabalarımdan birinin ölmesiydi...artık gitme vakti gelmişti son kez kapattım evimin kapısını "hoşçakal evim hoşçakal anılarım" gözümden yaşlar süzüle süzüle arabaya bindim herkesin dikkati üzerimdeydi.

+oğlum neyin var

-yok birşeyim baba devam et

Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı içim sürekli sızlıyordu nasıl gelebilmiştik bu duruma bilmiyordum böyle sürekli düşünüp duruyordum en sonunda uyuya kalmıştım...
Off heryerim tutulmuş be araba halen daha ilerliyordu...

+baba nereye geldik neredeyiz çevre yoluna çıktık oğlum

Kaç saat uyumuştum hiç farketmemişim saatime baktım yarım saat uyumuşum vay be nasıl oluyor bu ben iki saat filan sanmıştım neyse yola bakarak vakit geçiriyordum acılarım biraz daha azalmıştı sanki ama aklıma geldikçe içimin sızlaması devam ediyordu. Trafik yoğunlaşmıştı ilerde askeri araçlar vardı savaşa hazırlık olmalıydı. En çokta dikkatimi çeken zırhlı araçlarda ilk defa görüyordum bunları üstündede büyük harflerle "STARKE" yazıyordu hiç hoşuma gitmemişti bu arabalar hislerim bunlar yüzünden kötü şeyler olacağını söylüyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kıyamet : Yeni Bir DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin