pt13"darah special"

2.2K 159 0
                                    

*apabila rae dirumah*

Rae:omma !!
Om:waeyo rae ..

"Rae memeluk ommanya"

Rae:omma teman rae tido ..
Om:anak omma ni kenapa .
Rae:tak ada apa apa .rae cuma takut . om:rae ade buat perkara yang tak di ingini ke sayang .
Rae:ehh tak lah .
Om:hmm yelah. Tapi omma teman kamu sampai kamu tido jea .adik kamu tu omma kena jaga .
Rae:thank .omma .

*akhirnya rae terlena. Setelah itu omma nya terus pergi ke bilik dimana adanya adik rae* setelah 1 jam berlalu .jk pula datang ~

Jk:rae .jung sayang rae sangat² .kenapa rae buat macam ni .
"sambil membelai rambut rae .rae terlena dia langsung tidak sedar "

Jk:rae .jadi la milik saya untuk selama lamanya . saya terpaksa lakukan sebelum bulan penuh .saranghae mirae .

*rae terjaga !! Dia terkejut jungkook telah mengeluarkan taring nya .hanya tunggu masa untuk mengigit di leher nya*

Rae:jungkook !! Apa ya..yang awak nak buat ni ..
Jk:saya nak awak sentiasa bersama saya !
Rae:ta...Tak saya taknak .. Oucch tajam nya kuku awak!! Lepas lah
Jk:cakap bila awak dah ready menjadi spesis macam saya !

*rae menangis .lengan nya dicengkam oleh jungkook amat lah kuat .jungkook berubah menjadi vampire yang dalam kemarahan *

Rae:jungkook.. Awak dah kenapa ..awak dah berubah .."nada yang slow dan serak sedikit"
Jk:awak mian .saya betul² marah kan hyung saya .dan awak .sanggup awak berdua buat begini ..
Rae:jungkook ..sudah lah .abang awak dah minta maaf .dia ada longgarkan saya berjumpa dengan awak .dia risaukan awak .dia takut awak gagal dalam percintaan .
Jk:saya sukakan awak .rae..
Rae:tak .awak tak boleh ! Awak tak boleh sukakan saya .cukup sebagai sahabat .
Jk:KENAPA!
"Mencengkam lengan rae "

*jk terus memeluk rae .rae ketakutan .dia cuba menumbuk dada jk .tetapi tiada gunanya ,jk mula mengalirkan air matanya .dia mula tidak terima kenyataan .dia memujuk rae .rae tidak mahu .*

Rae:jungkook .sudah lah saya lemas dalam pelukkan awak .pergi lah !
Jk:tak!
Rae:jungkook. Pergi lah .saya taknak jumpa awak .
Jk:fine !selagi saya tak dapat cinta awak .saya akan berusaha rae!

*jk terus pergi zapp zapp terus hilang* rae terbaring lemah setelah pelukan itu terlerai .*

Om:rae?!!
Rae:omma?
Om:kenapa ni.
Rae:rae..nak bagitahu .ni
Om:cerita lah .omma dengar .

*rae mencerita kan A to Z kepada ommanya .ommanya agak terkejut *

Om:rae .sebenarnya rae ni adalah sesesorang yang berdarah special.
Rae:maksud omma ?
Om:kita ada keturunan yang berdarah special .tak semua cucu cicit mempunyai darah sebegitu .darah keturunan kita ni adalah darah lain dari orang lain"
Rae:omma rae tak faham..
Om:jika darah kita dihisap oleh vampire or dracula mereka bertambah kuat .darah kita susah nak habis .kerana moyang kita mempunyai kuasa magik turun temurun..jadi omma nak kamu berhati² .
Rae:ma.ma..maksudnya rae ni Berdarah special ?!!
Om:yea sayang .

*pengsan*

#bersambung

Danger!Vampire Love♥Where stories live. Discover now