Bölüm 5

14 0 0
                                    

Oğuz'un yanında Umursamamış gibi gözükmeye çalışsamda Aklımdan çıkmıyordu. Hemen sırasına yerleşip telefonunu kurcalayan Yakışıklı çocuğu ima ederek sordum Oğuz'a

" Bu çocuk kim Oğuz.?"

"Aras bu bizim sınıftan. Çocukluktan arkadaşımdır. Ara sıra sınıfa uğramasa Kimse onu bizim sınıftan olduğunu düşünmezdi."

Aras'ın sert bir imajı vardı. Siyah Gözleri Siyah saçlarıyla mükemmel bir uyum sağlamıştı. Esmer Teni de herşeyi Tamamlıyordu. Sınıfa ara sıra geldiğine göre benim gibi okuldan nefret ettiğini anlamıştım yada kimseyle arkadaş olmak istemediğini.. Bu çocukla arkadaş olmalıydım. Muhtemelen Çok içine kapanıktı.

Kafama Koymuştum bu çocukla tanışmayı. normalde bu denli Yakışıklı bir çocuğun Kızlarla falan takılması gerekirdi. fakat aras hep tek takılıyordu. Son tenefüs Okulun arkasına gitmişti. onu Elinde gizlice yakmış olduğu sigarasıyla gördüm. O ise beni görmüyordu. usulca yanına yaklaştığımda beni farketti.

"Kimsin ?."

"Yağmur ben. Yeni geldim sınıfa. Aynı sınıftayız."

"Ne istiyorsun ?.."

Umursamaz görünmesinden hoşlanmamıştım ama çok takılmadan devam ettim.

"Ben.."

"Sana ayıracak vaktimin olduğunu sanmıyorum cici kız."

sanırım arasın durumu çok farklıydı.yani  ne bileyim sanki kızlara karşı bir duvar örmüş gibiydi. Usulca sınıfa yürüdüm.

GölgemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin