Cintorín

32 1 0
                                    

Soraya je 16 ročne dievča,ktorá žije v malej dedinke so svojou tetou a ujom.

Soraya chodila na cintorín takmer každy deň.A aj dnes tam bola.Keď tam prišla sadla si na lavičku pred hrob jej rodičov.Citila sa tak sama ale vedela že aspoň takto može byť blizko nich.Väčšinou bola na cintorine jedina,nikde ani noha.Ale dnes to bolo iné.Uvidela tam jedného pekného chalana.Chalan si ju tiež všimol.Prišiel k nej a predstavil sa.

Chalan: Ahoj,je tu volné?
Dievča:Čauko,hmm ano je
Chalan si k nej prisadol
Chalan:Ja som Thomas
Dievča:Ja som Soraya
Chalan:Čo sa stalo tvojim rodičom?? Ak sa smiem spytať
Dievča:Zomreli pri autonehode.
Chalan:Aha,to mi je luto
Dievča:To aj mne.Raz sme išli s rodičmi z nejakeho festivalu.Spievali sme si v aute spolu ako vždy.Keď v tom zrazu do nas vrazil kamion a my sme vyleteli.Otec to neprežil a mamka bola ťažko zranena.Ja som mala len nejake škrabance a podobne.Bola som pri mamke každy deň.Každy deň som sa modlila aby to dopadlo dobre a by mi neodisla aj ona.Bola som pri nej minimalne tri týždne.Keď v tom ma zavolal na chodbu doktor a povedal mi: Tvoja mama je v kome už tri tyždne a jej stav sa ani o trochu nezlepšil.Je mi to luto ale nic a tym už nespravime.Je neskoro.A tak ju odpojili.Tak som stratila oby dvoch.

Keď to Soraya dopovedala hneď sa jej z oči spustil vodopád slz.
Thomas ju objal.
Soraya sa v tej chvili citila bezpečne a necitila sa tak sama.
Tak sa potom Soraya a Thomas naďalej rozpravali až nepozerali na čas.A keď zbadali ze už sa stmieva Soraya povedala: ,,Ja už pôjdem,lebo teta s ujom budu mať o mňa strach."

Thomas ju teda išiel odprevadiť.Aj po ceste sa rozpravali a Soraya sa prvykrat smiala od doby čo prišla o rodičov.Thomas bol prvy kto ju vedel naozaj utesit a rozosmiat.
Keď už boli pri jej dome.Rozlucili sa,Thomas ju silno objal.

Prišla domov a lahla si na postel.Vedela že ho pozna len kratko ale s nim sa citila tak v bezpeči,milovana a nepocitovala ten pocit samoty ako doteraz.
Ležala na posteli a len pozerala na stenu a rozmyšlala.Keď v tom jej prišla žiadost o priatelstvo na facebooku.Bola to žiadost od Thomasa.Oči sa jej rozžiarili.Tak si pisali celu noc...

❤Love story❤Where stories live. Discover now