Na ďalši deň sa mala Soraya a Thomas stretnúť v parku.Soraya sa normalne obliekla (športovo kedže išli do parku).Thomas už ju čakal v parku.Prišla do parku a Thomas sa k nej ihneď rozbehol.Potom sa objali a prechadzali sa v parku az 5 hodin.Keď sa potom zotmelo lahli si na trávu.Soraya ležala na Thomasovej hrudi.A pozerali sa na hviezdy.Keď v tom sa Thomas otočil tvárou k nej.Najprv sa na seba len tak pozerali a potom ju Thomas pobozkal.Soraya bola z toho cela v rozpakoch.
Potom jej Thomas povedal👇
Thomas:Vieš,Soraya už od prveho momentu ako sme sa rozpravali na cintorine tak som sa do teba ihneď zamiloval.
Soraya: Aj ty sa mi páčiš Thomi.Pri tebe sa totiž necitim tam sama konečne mám pocit že niekomu na mne zaleži.
Thomas:A nechcela by si so mnou chodit??
Soraya:Áno,rada😊Potom sa naďalej rozpravali a ležali.Keď v tom zazvonil Soraye telefon.Bol to neznamy mužsky hlas.Ten hlas v telefone bol zachranar.Keď počula to čo jej povedal v telefone nemohla tomu uverit.Sadla si na trávu a rozplakala sa.
Thomas sa jej spytal👇
Thomas:Čo sa stalo??
Soraya:Nevedela chytiť dych.Až s plačom vravi Thomasovi.V telefone mi povedali že moja teta a ujo mali autonehodu.Obydvaja su namieste mrtví.Dopovedala to a hneď začala plakať.Utekala na miesto kde sa to stalo.Keď v tom išlo auto ale Soraya si ho nevsimla.Thomas utekal za nou a odstrcil ju.Soraya si sadla k nemu na zem a začala plakať.Thomasa odviezli do nemocnice.Soraya bola pri Thomasovi kazdy den a kazdu noc.Keď raz prišla za nim jeho mama.Soraya ich nechala samych.Išla na chodbu a zavolala svojej kamoske.Všetko jej povedala.Keď však prišla do izby k Thomasovi.Nemohla uverit svojim vlastnym ociam.To co videla ju zrazilo na kolena...
YOU ARE READING
❤Love story❤
RomanceJe to o 16 ročnom dievčati,ktore zije bez rodicov a nema vzdy ten zivot lahky...